Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Το πρώτο πράγμα που θέλαμε να δούμε στο 800NK ήταν αν έχει βελτιωθεί η απότομη απόκριση και τα κομπιάσματα του ηλεκτρονικού ψεκασμού στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού με χαμηλές στροφές, που είχαμε εντοπίσει και είχαμε επισημάνει στους τεχνικούς της CFMOTO κατά την παρουσίαση του μοντέλου. Πράγματι στο μοντέλο παραγωγής έχει γίνει σημαντική αναβάθμιση σε αυτό τον τομέα και η διαφορά γίνεται άμεσα αισθητή. Το μεγαλύτερο μέρος της δοκιμής το περάσαμε στη Street χαρτογράφηση που έχει πιο ήπια απόκριση, σε αντίθεση με τη Sport που είναι πιο άμεση, αλλά και πιο απότομη στο άνοιγμα του γκαζιού. Η γεμάτη απόδοση του κινητήρα και ο δυνατός ήχος της εξάτμισης σε προδιαθέτει να ανοίξεις λίγο περισσότερο το γκάζι και σπάνια θα πιάσεις τον εαυτό σου να κινείται νωχελικά. Ο επιλογέας ταχυτήτων έχει λίγο σκληρή αίσθηση και μερικές φορές δυσκολευτήκαμε να βρούμε νεκρά, αλλά το Quick Shifter είναι απολαυστικό στις υψηλές στροφές με διακριτικά σκασίματα να συνοδεύουν κάθε ανέβασμα ταχύτητας. Οι επιδόσεις του είναι καταιγιστικές και βρίσκονται πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 3,73 δευτερόλεπτα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Η παιδική χαρά του 800NK είναι το επαρχιακό στροφιλίκι και αν θέλεις να περάσουν πιο άνετα τα χιλιόμετρα της εθνικής για να φτάσεις μέχρι εκεί, δεν έχεις παρά να ενεργοποιήσεις το cruise control που λειτουργεί έως τα 130 χλμ. / ώρα, μια απόλυτα λογική ταχύτητα για γυμνή μοτοσυκλέτα. Στα πιο σφικτά κομμάτια το στιβαρό πλαίσιο σου εμπνέει εμπιστοσύνη και σε καλή άσφαλτο μπορείς να κινηθείς πραγματικά γρήγορα, με το σωστά κατανεμημένο βάρος να επιτρέπει τις άμεσες αλλαγές κατεύθυνσης με τη μοτοσυκλέτα να μένει πιστή στην τροχιά που έχεις ορίσει. Σε αυτό βοηθάει και το σχετικά σφιχτό set up των αναρτήσεων που δίνουν σωστή πληροφόρηση και αποτρέπουν τις πλεύσεις, απορροφώντας ταυτόχρονα αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να τις μεταφέρουν στον αναβάτη.



Μέσα στην πόλη, η ευκολία χειρισμών και το χαμηλό σχετικά βάρος σου επιτρέπουν να εκμεταλλεύεσαι ακόμα και τα πιο στενά περάσματα και να βγαίνεις μπροστά στο φανάρι. Μόλις αυτό ανάψει πράσινο με 1,75 δευτερόλεπτα για το 0-50, δύσκολα θα βρεθεί κάποιος μπροστά σου και η γραμμική απόδοση του κινητήρα σε κάνει να ξεχνάς την απουσία του traction control. Στα θετικά συγκαταλέγεται και το γεγονός ότι η ζέστη από τον κινητήρα δεν φτάνει στα πόδια σου ακόμα και όταν είσαι σταματημένος. Στο τιμόνι αριστερά και δεξιά της οθόνης υπάρχουν LED το χρώμα των οποίων αλλάζει ανάλογα με την επιλεγμένη χαρτογράφηση και λειτουργούν και ως υπενθύμιση, όταν βγάζεις φλας. Τα φρένα συμπληρώνουν αρμονικά το σύνολο και μόλις συνηθίσεις την ελαφρώς σπογγώδη αίσθηση απολαμβάνεις την ακρίβεια που σου δίνει η προοδευτικότητά τους. Το ABS επεμβαίνει διακριτικά όπου είναι απαραίτητο με τον συμπλέκτη ολίσθησης να επιτρέπει τα γρήγορα απανωτά κατεβάσματα χωρίς τον κίνδυνο μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού. Η επίδοση των 42,11 μέτρων για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ. / ώρα είναι πολύ καλή και δικαιώνει τις επιλογές της CFMOTO στον τομέα των φρένων. ¶νω του μέσου όρου όμως είναι και οι δυνατότητες συνδεσιμότητας της έκδοσης Advanced που πραγματικά σου λύνουν τα χέρια και εκτοξεύουν την πρακτικότητα, ενώ χάρη στην ύπαρξη πλοήγησης, δεν χρειάζεται να ψάχνεις για βάσεις και να έχεις εκτεθειμένο το κινητό σου.      
 

Σελίδα 1CFMOTO 800NK Advanced - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψή μας
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά