Πως θα σας φαινόταν ένα δίκυκλο διασκέδασης, εμπνευσμένο από τα BMX ποδήλατα και το πιο θρυλικό μηχανάκι του κόσμου; Δείτε εδώ!
Με την έκρηξη της δημοτικότητας των μικρών δικύκλων και των custom, είναι απλά θέμα χρόνου να εμφανιστεί κάτι που συνδυάζει επιτυχώς και τις δύο σχολές. Το συγκεκριμένο μοντέλο, αποτελεί δημιούργημα του Tom Dun, του Γάλλου επικεφαλής του οίκου 56 Motorcycles. Ο Dun θέλησε να συνδυάσει το πνεύμα BMX με στοιχεία από το Honda Super Cub, δημιουργώντας ένα όχημα που μπορεί να ξυπνήσει τον έφηβο μέσα σε κάθε…ώριμο ενήλικα!
Δείτε τι έχει κάνει εδώ… Αρχικά, ο Dun έπρεπε να εξασφαλίσει το πλαίσιο για την κατασκευή του και αυτό το έκανε, συγκολλώντας ένα πλαίσιο από ένα Super Cub με το πάνω μέρος από το πλαίσιο ενός Mountain Bike, προκειμένου να πάρει την χαρακτηριστική μορφή των BMX. Στο πίσω μέρος, δεν υπάρχει ανάρτηση και το «ψαλίδι» είναι σταθερό, κολλημένο στο πλαίσιο, ενώ προέρχεται επίσης από ποδήλατο.
Μπροστά, ο Dun τοποθέτησε ένα κλασικό πιρούνι από Super Cub, χρησιμοποιώντας δύο επιπλέον ελατήρια για την ανάρτηση. Το τιμόνι είναι αυστηρά «ποδηλατάδικο» και φιλοξενεί αποκλειστικά την γκαζιέρα και την μανέτα του συμπλέκτη. Ναι, καλά προσέξατε, εμπρός φρένο δεν υπάρχει, μόνο πίσω και είναι στο δεξί πόδι!
Για την κίνηση του υπέροχου αυτού δίκυκλου, ο Dun επέλεξε έναν κινητήρα 150 κυβικών από Pit bike, με χειροκίνητο σασμάν, το οποίο εξόπλισε με καρμπυρατέρ Mikuni 28 χιλιοστών, διαφορετική σχέση μετάδοσης και custom εξάτμιση. Οι τροχοί είναι μασιφ ατσάλινοι, «ντύνονται» με ελαστικά Michelin Supermoto, ενώ η όλη κατασκευή δεν ξεπερνά τα 66 κιλά. Λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά, η μανιβέλα εκκίνησης που φέρει πεντάλ από ποδήλατο, αλλα και η φιλοξενία του ρεζερβουάρ καυσίμου στον άνω σωλήνα του πλαισίου.