LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ένα υβρίδιο scooter-μοτοσυκλετας, με τα καλύτερα στοιχεία και των δύο.

Συμπέρασμα: Maxi όνομα και πράγμα.

To BMW C650GT είναι Maxi όσο δεν πάει σε δυνατότητες, αποφεύγοντας όμως  τα συνήθη προβλήματα που συναντάμε σε άλλους εκπροσώπους της κατηγορίας. Το εξαιρετικό του ζύγισμα εξαλείφει το μεγάλο του βάρος, ο όγκος τους προσδίδει τουριστικές αρετές που θα ζήλευαν ακόμα και touring μοτοσικλέτες, ενώ πλαίσιο, κινητήρας, φρένα και αναρτήσεις, φροντίζουν όχι μόνο για την συνοχή του συνόλου αλλά και για πραγματικές sport αρετές, πολύ πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Τα χρήματα που κοστίζει δεν είναι σε καμία περίπτωση λίγα από την άλλη όμως το 
C650GT δεν είναι και έναν συνηθισμένο scooter. Πρόκειται για ένα υβρίδιο που συνδυάζει θετικά χαρακτηριστικά από μοτοσικλέτες και scooter, με κύριο γνώμονα την άνεση και την εξυπηρέτηση των επιβαινόντων σε αυτό. 

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ 2Κ, Υ/Ψ 8Β
Κυβισμός (κ.εκ.)
647
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)
79x66
Συμπίεση (:1)
11.6
Ισχύς (ίπποι/σαλ)
60/7.500
Ροπή (kgm/σαλ)
6.4/6.000
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)
15,5+3
Βάρος, πλήρες (κιλά)
261
Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα)
180+
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος πλαισίου
Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε
Ανεστραμμένο, 40 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.)
115
Αναρτήσεις Π
Αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)
115
Φρένα Ε
2Δ/270, 4πίστονες δαγκάνες
Φρένα Π
Δ/270, 2πίστονη δαγκάνα
Τροχοί-ελαστικά
Ελαστικό Ε
120/70-15
Ελαστικό Π
160/60-15
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.)
2.235
Πλάτος (χλστ.)
916
Μεταξόνιο (χλστ.)
1.591
Ύψος σέλας (χλστ.)
805
Εξοπλισμός
ABS/Ρυθμ.
Υ/ΔΥ
Traction control/Ρυθμ.
Υ/ΔΥ
Στροφόμετρο Υ
Immobiliser Υ
Υπολογιστής ταξιδιού
Υ
Μερικός χιλιομετρητής
Υ
Ένδειξη βενζίνης
Υ
Ένδειξη θερμοκρασίας
Υ
Θερμοκρασία περιβάλλοντος
Υ
Ζελατίνα/Ρυθμ.
Υ
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α
Υ
Πλάγιο σταντ
Υ
Κεντρικό σταντ
Υ
Χειρολαβές/Σχάρα Υ/ΔΥ
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π
ΔΥ/Υ

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ