LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα δύο δισκόφρενα του Ace ανταποκρίνονται με το παραπάνω στα καθήκοντά τους. Η απόσταση ακινητοποίησης αλλάζει πολύ λίγο με δεύτερο άτομο στη σέλα.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα: Τα καταφέρνει πολύ καλά

Το Ace χρησιμοποιεί ένα κλασικό τηλεσκοπικό πηρούνι και δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται πολύ εύκολα ως προς την προφόρτισή τους, για κίνηση με ένα ή δύο άτομα, μέσω δυο πλαστικών δακτυλιδιών. Το set-up των αναρτήσεων είναι προσανατολισμένο στην άνεση και η αλήθεια είναι, ότι τα καταφέρνουν αρκετά καλά με τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, χωρίς να τερματίζουν. Το ατσάλινο πλαίσιο δεν παρουσιάζει στρεβλώσεις και, μαζί με τις χυτές ζάντες αλουμινίου, δημιουργούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις για γρήγορη κίνηση μέσα στους δρόμους της πόλης χωρίς να χάνεται κάτι από την σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Δύο δίσκοι σεβαστού μεγέθους που συνδυάζονται με μονοπίστονες δαγκάνες, επιβραδύνουν το Ace. 
Η δύναμη που παράγουν είναι αρκετά μεγάλη και το παπί θα σταματήσει γρήγορα και με ασφάλεια σε καλό οδόστρωμα ακόμη και από την τελική του. Ρόλο σε αυτό παίζει και η σχετικά καλή, για την κατηγορία, αίσθηση που έχουν, τόσο το εμπρόσθιο, όσο και το πίσω φρένο, με τη δύναμη να αποδίδεται άμεσα και ελεγχόμενα. 
Ένα ζευγάρι καλύτερα ελαστικά θα αναδείξουν ακόμη περισσότερο τις αρετές τους.

 
  • Γιάννης

    Που να δοκιμάσετε το Keeway Target 125. Ροπάτος κινητήρας, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, και μου κάνει εντύπωση πως μετά απο 2 χρόνια το διαφημίζετε όλοι σας, και δεν έχει ακουστεί τίποτα τόσο καιρό. Τέτοια μοτέρια δεν τα αφήνεις στην ακρή...

      3
    • Mototriti

      Απάντηση: Το έχουμε δοκιμάσει αγαπητέ φίλε, και το έχουμε δημοσιεύσει κιόλας!

        3

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ