LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η σέλα μπορεί να φιλοξενήσει δύο επιβαίνοντες και η άνεση που προσφέρει επαρκεί για μετακινήσεις εντός των τειχών της πόλης. Σε καλή θέση η χειρολαβή.

Κάτω από τη σέλα υπάρχει ένας ικανοποιητικός και πρακτικός χώρος, αρκετός για ένα μεγάλο τσαντάκι μέσης και μερικά ακόμη μικροπράγματα.

Aνεση-Εργονομία

Ως παπί, το Astrea Grand βρίσκεται εργονομικά στα απαραίτητα στάνταρ για να κινηθείτε με άνεση στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον. Η θέση οδήγησης είναι ουδέτερη για την κατηγορία, με τον αναβάτη να κάθεται σχετικά όρθιος και τα χέρια του να πέφτουν φυσικά πάνω στο στενό τιμόνι. Φυσικά πέφτουν και τα πόδια πάνω στα “ντυμένα” με χοντρό λάστιχο μαρσπιέ και το μόνο που ενοχλεί ελαφρώς είναι η μανιβέλα που ακουμπά συνεχώς πάνω στον δεξί αστράγαλο. 
Οι διακόπτες στο τιμόνι βρίσκονται στις σωστές θέσεις και ο λιτός, στα πλαίσια της κατηγορίας, πίνακας οργάνων είναι ευδιάκριτος Ωστόσο, σε αυτή την τιμή θα θέλαμε να δούμε και έναν μερικό χιλιομετρητή. Η στενή σέλα επιτρέπει στα πόδια να φτάνουν στο έδαφος με ιδιαίτερη άνεση ακόμη και αν δεν ξεπερνάτε τα 1,7 μ., σε ύψος. Οι ψηλότεροι και βαρύτεροι αναβάτες θα ήθελαν λίγο περισσότερο αφρώδες και λίγο μεγαλύτερο πλάτος, αλλά αυτό είναι κάτι που διορθώνεται γρήγορα και σχετικά ανέξοδα. Εκείνο που δεν διορθώνεται και είναι φυσικά μια τάση που έχει επηρεάσει όλα τα μοντέρνα παπιά έχει να κάνει με την προστασία που προσφέρει η στενή ποδιά, η οποία είναι απλώς ικανοποιητική.
Ικανοποιητικό είναι και το μερίδιο της σέλας που έχει προβλεφθεί για τον συνεπιβάτη με καλή θέση και για τα μαρσπιέ, ενώ στη διάθεσή του έχει και την απαραίτητη ενιαία χειρολαβή. Στους χώρους το παπί της Honda τα καταφέρνει καλά αφού κάτω από τη σέλα έχετε διαθέσιμα επτά ολόκληρα λίτρα, αρκετά για ένα αδιάβροχο αλλά και ένα μεγάλο τσαντάκι μέσης.

 
  • daidalos

    μηχανές που δεν έχουν καμία σχέση με τα πρώτα μοντέλα της αγοράς. Ινδικά copy paste. Δεν θα ξόδευα ποτέ τα χρήματα μου για μια αντιγραφή που θα αρχίσει τα τριξίματα και τα προβλήματα μετά από 4 με 5 μήνες και ειδικά με τους κολόδρομους της Ελλάδας. Να ήταν made in japan να το συζητήσω. αν και θα ήταν ακριβότερο τουλάχιστον θα ήταν ποιοτικότερο

      7
  • Χαράλαμπος Αλαχιώτης

    Αρκετά ευχαριστημένος. Με την αγορά του Astrea grand τα αξίξει τα λεφτά του .

      14

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ