Σαν γνήσιο Duke δεν θα μπορούσε παρά να διαθέτει πλαίσιο και υποπλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα, καθώς αποτελεί σήμα κατατεθέν του αυστριακού εργοστασίου με μεγαλύτερη απόδειξη ότι το εμπιστεύεται ακόμα και στα Moto GP. Στιβαρό και ελαφρύ, δεν χρειαζόταν αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο αφού δεν έδειχνε κανένα σημάδι αδυναμίας. Ένα όνομα που επίσης σχετίζεται με την KTM είναι αυτό της WP από την οποία προέρχονται οι αναρτήσεις τόσο για το εμπρός όσο και για το πίσω μέρος. Μπροστά λοιπόν συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 48 χιλ της WP με ξεχωριστές ρυθμίσεις στο επάνω μέρος του κάθε καλαμιού (από το αριστερό ρυθμίζεται η απόσβεση συμπίεσης, και από το δεξί η απόσβεση επαναφοράς), πίσω ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ που εδράζεται στο μονόμπρατσο ψαλίδι χωρίς μοχλικό ενώ στον βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται και το σταμπιλιζατέρ της ίδιας εταιρίας. Με τόσο γκάζι χρειάζεσαι και την ανάλογη δύναμη στα φρένα, οπότε η λύση ήρθε από την Brembo με ένα κορυφαίο πακέτο. Δύο δίσκοι 320 χιλ με τετραπίστονες μονομπλόκ ακτινικές δαγκάνες Μ50 και ακτινική τρόμπα μπροστά και ένας δίσκος 240χιλ με διπίστονη δαγκάνα πίσω, φροντίζουν για την ασφάλειά σου σε συνδυασμό με το κορυφαίο 9.1MP cornering ABS της Bosch. Ανάλογα τις ορέξεις του αναβάτη, το τελευταίο μπορεί να απενεργοποιηθεί τελείως ή μόνο στον πίσω τροχό στο Supermoto mode.