Σύστημα για φίλημα στο εμπρός μέρος: Πιρούνι με τεράστιες δυνατότητες και φρένο-άγκυρα που λειτουργεί απίστευτα καλά.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις- φρένα

    Εδώ το RC390 σε αφήνει με ανοικτό το στόμα. Κυριολεκτικά «Ready to race», χωρίς φανφάρες και δήθεν. Το πλαίσιο-χωροδικτύωμα, που εκτείνεται από το λαιμό του τιμονιού μέχρι πίσω παίζοντας και τον ρόλο υποπλαισίου έχει σχεδιαστεί ειδικά, με στόχο την ενίσχυση της αθλητικής συμπεριφοράς και εργονομίας. Στις αναρτήσεις, η γνώριμη WP ανέλαβε το «εξοπλιστικό πρόγραμμα», με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών εμπρός, το οποίο εξόπλιζε σε ελαφρώς διαφορετική έκδοση, και το superbike RC8R. Πίσω, το αλουμινένιο ψαλίδι συνδέεται χωρίς μοχλικό με ένα WP αμορτισέρ, που προσφέρει ρύθμιση προφόρτισης. 

    Τον τομέα των φρένων έχει αναλάβει η Bybre, η οποία ως θυγατρική της Brembo παρέχει εξαρτήματα πολύ υψηλής ποιότητας. Για το RC390, έχουμε έναν δίσκο 320 χιλιοστών εμπρός που συνεργάζεται με τετραπίστονη δαγκάνα, ενώ πίσω βρίσκουμε έναν δίσκο 230 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα. Το ABS που εξοπλίζει το μοντέλο μπορεί να απενεργοποιηθεί, ενώ τα σωληνάκια υψηλής πίεσης απογειώνουν την αίσθηση στο φρενάρισμα, όπως θα διαβάσετε και παρακάτω...

    KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ