Το τελικό της εξάτμισης αφήνει έναν ξερό ήχο που θυμίζει αγωνιστικό, παραμένοντας σε κάθε περίπτωση... νόμιμο. Δε θα χορταίνετε ξερόγκαζο.

    Η άποψή μας

    Το RC390 συνδυάζει με έναν απολαυστικό τρόπο, δύο χαρακτήρες: μια εύχρηστη καθημερινή μοτοσυκλέτα και ένα μοντέλο έτοιμο ακόμη και για αγωνιστική χρήση. Με μία εξαιρετική κατασκευαστική βάση όσον αφορά πλαίσιο, κινητήρα και αναρτήσεις, μπορεί να αποτελέσει μια κορυφαία επιλογή, για κατόχους διπλώματος A2 και όχι μόνο, κάνοντας την καθημερινότητα απολαυστική, αλλά και την οδήγηση ελεύθερου χρόνου, ουσιαστική. Στα 5.690 ευρώ, εμφανίζεται προς το παρόν το πιο προσιτό μοντέλο της κατηγορίας του. Ακόμα ψάχνετε λόγο να το αποκτήσετε; 


    Κινητήρας 
    Κυβισμός (κ.εκ.)373.2
    Διάμετρος X διαδρομή (χλστ.)89x60
    Συμπίεση (:1)Δ/Α
    Ισχύς (ίπποι/σαλ)44/Δ.Α.
    Ροπή (kgm/σαλ)3,6 kgm/Δ.Α.
    ΤροφοδοσίαΨεκασμός
    Κατανάλωση (λτ/100χλμ)4.4
    Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)10
    Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)170
    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα 
    Τύπος πλαισίουΑτσάλινο χωροδικτύωμα
    Αναρτήσεις Ε/ΡυθμίσειςWP USD πιρούνι 43 χλστ. 
    Διαδρομή (χλστ.)125
    Αναρτήσεις Π/ΡυθμίσειςWP αμορτισέρ, ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.)150
    Φρένα Ε (χλστ.)Δ/320, 4Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.)Δ/230, 1Ε, ABS
    Τροχοί-ελαστικά 
    Ελαστικό Ε110/70-17"
    Ελαστικό Π150/60-17"
    Διαστάσεις-βάρος (χλστ.) 
    ΜήκοςΔ/Α
    ΠλάτοςΔ/Α
    Μεταξόνιο 1,340
    Ύψος σέλας820
    Βάρος (κιλά)147
    Εξοπλισμός 
    ABS/Ρυθμ. Ν/Ν
    Traction Control/Ρυθμ. Ο
    ΣτροφόμετροΝ
    ImmobilizerN
    Υπολογιστής ταξιδιούN
    Μερικός χιλιομετρητήςN
    Ένδειξη βενζίνηςN
    Ένδειξη θερμοκρασίαςN
    Θερμ. Περιβάλλοντος Ν
    Ζελατίνα/Ρυθμ. Ν/Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦΝ/Ν
    Πλάγιο σταντN
    Κεντρικό σταντO
    Χειρολαβές/ΣχάραO/O
    Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/ΠΟ/Ν