LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οι μπροστά αναρτήσεις ρυθμίζονται στην προφόρτιση και στην απόσβεση επαναφοράς, με τους ρυθμιστές να βρίσκονται στο αριστερό και δεξί καλάμι αντίστοιχα.

Το πίσω αμορτισέρ έχασε την ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς, αλλά φέρει υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης.

Ισχυρά και προοδευτικά τα φρένα, με καλή αίσθηση στη μανέτα, σημαντικά βελτιωμένα από την προηγούμενη έκδοση.

Πλαίσιο - Κινητήρας - Φρένα: Ουδέτερο και καλοζυγισμένο

Tο πλαίσιο του Versys δεν έχει δεχτεί αλλαγές διότι, πολύ απλά, δεν τις χρειαζόταν. Ζυγισμένο προς την ουδετερότητα – προσόν για απροβλημάτιστη καθημερινή χρήση και ταξίδι – αφήνει τον αναβάτη να ανακαλύψει τα όριά του. Το νέο ανεστραμμένο πιρούνι της Showa με τα όμορφα κόκκινα καπάκια διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης στο αριστερό καλάμι και απόσβεσης επαναφοράς στο δεξί. Το αμορτισέρ αντίθετα έχει χάσει την απόσβεση επαναφοράς και στη θέση της έχει έλθει ένας υδραυλικός μηχανισμός ρύθμισης της προφόρτισης, η οποία πλέον κάνει παιχνιδάκι την προσαρμογή στο φόρτωμα. Στα φρένα, η Kawasaki έχει επιλέξει νέες δαγκάνες της Nissin και πίσω χρησιμοποιεί μεγαλύτερο δίσκο (250 χιλιοστά, από 220). Ισχυρότερο αρχικό δάγκωμα και προοδευτικότερη αίσθηση στη μανέτα είναι τα δύο βασικά χαρακτηρηστικά τους, στοιχεία που μεταφράζονται σε σημαντική βελτίωση. 

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ