Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, V2, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.037 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
100x66 |
Συμπίεση
(:1) |
11.3 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
100/8.000 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
10.5/4.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
6.5 |
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
218 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
228 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Δύο δοκών, αλουμινίου |
Αναρτήσεις
Ε |
USD, 43χλστ. ΚΥΒ, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
160 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
160 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ/310, 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/260, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
110/80-19 |
Ελαστικό
Π |
150/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.285 |
Πλάτος (χλστ.) |
865 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.555 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
850 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
ΔΥ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ |
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Morbidelli SC125: Ανετο και πρακτικό στην καθημερινότητα με στοιχεία μεγαλύτερου GT
Yamaha Ray ZR - Υποψήφιο για Best Scooter by LS2
QJMOTOR SRV600V: Με κινητήρα V4 ευχόμαστε να το δούμε στην Ευρώπη
Στα σκαριά υβρίδιο ηλεκτρικού scooter-μοτοσυκλέτας από BMW και TVS
ESF Tiger MT-5: Με κινητήρα 2.600W και αυτο-φόρτιση
Παπί ή Scooter - Ποιο είναι το ιδανικό για delivery;
Hokuto: Μια Moto Guzzi SP3 1000 από τη Monza που κλείνει το μάτι στην Ιαπωνία
Νέα μοντέλα Piaggio & Vespa στη Μoto Tσαραμιάδης
Νταής Θωμάς: Γνήσια ανταλλακτικά, αξεσουάρ και είδη ένδυσης KTM / Ducati
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr