Το MT-03 μπορεί να βασίζεται στο YZF- R3 αφού μοιράζονται και το ίδιο πλαίσιο, η θέση οδήγησης όμως διαφέρει όντας πιο άνετη, ώστε να συμβάλλει στην άνεση της καθημερινής μετακίνησης στην πόλη. Το πιο φαρδύ και ψηλότερα τοποθετημένο τιμόνι σε συνδυασμό με τη χαμηλή σέλα (780χιλ), τοποθετούν το σώμα σε όρθια θέση που θα βολέψει (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων) όλα τα αναστήματα . Η λεπτή σιλουέτα επιτρέπει και στα δύο πόδια να πατήσουν με άνεση στο έδαφος, κάτι που μαζί με την ανάλαφρη αίσθηση που προσφέρει ακόμα και σταματημένο θα κάνει πολλούς αναβάτες (ιδιαίτερα τους βραχύσωμους) να το εκτιμήσουν. Ο πίνακας οργάνων συνδυάζει το μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο με ψηφιακές ενδείξεις και πέρα από μοντέρνος είναι πλήρης, αφού παρουσιάζει εκτός των βασικών ενδείξεων, μέση και στιγμιαία κατανάλωση, ένδειξη σχέσης κιβωτίου, ρολόι, δύο μερικούς χιλιομετρητές αλλά και χιλιόμετρα που έχετε διανύσει από την τελευταία αλλαγή λαδιού, με κερασάκι στην τούρτα το shift light στο επάνω μέρος. Έχει λοιπόν όσα χρειάζεται να γνωρίζει ο αναβάτης, ενώ παράλληλα είναι και ευανάγνωστος. Δεν ισχύει το ίδιο και για την ορατότητα που παρέχουν οι όμορφοι καθρέπτες, αφού συχνά θα χρειαστεί να μαζέψεις των αγκώνα σου ώστε να δεις τι συμβαίνει πίσω σου.