Ο κινητήρας έχει ομαλή λειτουργία και αποδίδει 42 ίππους με ένα απολαυστικό ουρλιαχτό όσο οι στροφές ανεβαίνουν.

    Κινητήρας: Ουρλιαχτό 321 κυβικών

    Ο υγρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, βασίζεται επίσης στο R3 και διαθέτει σφυρήλατα έμβολα και ειδικά κατεργασμένες μπιέλες, που σε συνδυασμό με τον ελαφρύ στρόφαλο 180 μοιρών επιτρέπουν το ανεμπόδιστο στροφάρισμα ψηλά. Έτσι, η μέγιστη απόδοση των 42 ίππων έρχεται στις 10.750 σ.α.λ  ενώ τα 3 κιλά ροπής εμφανίζονται στις 9.000 σ.α.λ. καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro 4, νούμερα που κρίνονται απόλυτα ικανοποιητικά  για τα 321 κυβικά και την κατηγορία. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων, ενώ τα καυσαέρια εξάγονται από ένα κοντό τελικό τοποθετημένο κοντά στο κέντρο, που εμφανισιακά θυμίζει αρκετά το αντίστοιχο του R6. Τέλος από πλευράς κατανάλωσης κινείται στο μέσο όρο αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής είδαμε μέση τιμή 4,5 λίτρων/100 χλμ.