Το μπροστινό φρένο δεν υστερεί σε δύναμη, χρειάζεται όμως αρκετή πίεση στη μανέτα.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Ένα διαφορετικό R3

    Η επιτυχημένη πλατφόρμα που στήθηκε το YZF-R3 πέρασε αυτούσια και στο MT-03, κάτι που σημαίνει ότι συναντάμε ατσάλινο σωληνωτό-περιμετρικό πλαίσιο με σωλήνες 35χιλ. το οποίο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα, συμβατικό πιρούνι 41 χιλ χωρίς ρυθμίσεις και μονό αμορτισέρ στο πίσω μέρος, που εδράζεται απευθείας χωρίς μοχλικό στο ατσάλινο μακρύ ψαλίδι  573 χιλ. και παρέχει τη δυνατότητα για ρύθμιση της προφόρτισης ελατηρίου. Στον τομέα της πέδησης η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με πλευστό δίσκο 289χιλ και δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά, ενώ πίσω διαθέτει δίσκο 220 χιλ με δαγκάνα μονού εμβόλου. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει το ABS από τον βασικό εξοπλισμό που αναλαμβάνει να αποτρέψει τα μπλοκαρίσματα των 17 ιντσών τροχών, οι οποίοι ¨φορούν¨ tubeless ελαστικά διαστάσεων 110/70-17 και 140/70-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.