LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στενή και ψηλή η σέλα με το σκληρό αφρώδες και σαφή προσανατολισμό για χρήση εκτός δρόμου.

Τη μικρή μαύρη μανέτα πρέπει να την τραβάτε υποχρεωτικά κάθε φορά που θέλετε να εκκινήσετε το μοτέρ όταν είναι κρύο.

Το μόνο που απουσιάζει ουσιαστικά από την μικτή ψηφιακή οθόνη είναι ένας δείκτης βενζίνης, καθώς υπάρχει μόνο λυχνία για την ρεζέρβα.

Τα μαρσπιέ φέρουν και αφαιρούμενα λάστιχα που περιορίζουν τους κραδασμούς που φτάνουν στα πόδια του αναβάτη, όταν δεν απαιτείται έξτρα πρόσφυση.

Οι αλουμινένιες χειρολαβές θα φανούν πολύ χρήσιμες τόσο για να σηκώσετε η να μετακινήσετε τη μοτοσικλέτα.

Aνεση-Εργονομία

Το RS 650 R είναι πανύψηλο και στενό, κάτι που καταλαβαίνεις με το που κάτσεις στη σέλα του. Η μοτοσικλέτα αφήνει τα πόδια σου να έρθουν κοντά μεταξύ τους και παρά τα 915 χλστ. που απέχει από το έδαφος το νούμερο αυτό φαντάζει μικρότερο λόγω και του βυθίσματος των αναρτήσεων όταν βρίσκεσαι πάνω στη σέλα.

Οι διακόπτες στο τιμόνι είναι λιτοί και συνηθίζονται γρήγορα και το μόνο που ξενίζει αρχικά είναι η μικρή μανέτα του “choke”. Η θέση οδήγησης θα ταιριάζει μια χαρά στους κοντύτερους αναβάτες με τους ψηλότερους να βολεύονται επίσης, αν και την οδήγηση στο χώμα θα προτιμήσουν ένα ψηλότερο τιμόνι για να μην σκύβουν.

Χώρος για τον συνεπιβάτη υπάρχει στη σέλα αλλά το RS 650 R θα του υπενθυμίσει σχετικά γρήγορα ότι είναι φιλόξενο μόνο για διαδρομές εντός των τειχών με τα πόδια, ωστόσο, να πέφτουν σωστά πάνω στα μαρσπιέ. 

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ