Daytona Flert 110: Τιμή κάτω από 1.800 ευρώ & κατανάλωση 2,1λτ/100χλμ
Daytona Flert 110: Τιμή κάτω από 1.800 ευρώ & κατανάλωση 2,1λτ/100χλμ
Daytona Flert 110: Τιμή κάτω από 1.800 ευρώ & κατανάλωση 2,1λτ/100χλμ
Daytona Flert 110: Τιμή κάτω από 1.800 ευρώ & κατανάλωση 2,1λτ/100χλμ
Daytona Flert 110: Τιμή κάτω από 1.800 ευρώ & κατανάλωση 2,1λτ/100χλμ
Daytona Flert 110: Τιμή κάτω από 1.800 ευρώ & κατανάλωση 2,1λτ/100χλμ
Daytona Flert 110: Τιμή κάτω από 1.800 ευρώ & κατανάλωση 2,1λτ/100χλμ
  • Daytona Flert 110: Τιμή κάτω από 1.800 ευρώ & κατανάλωση 2,1λτ/100χλμ
  • Daytona Flert 110: Τιμή κάτω από 1.800 ευρώ & κατανάλωση 2,1λτ/100χλμ
  • Daytona Flert 110: Τιμή κάτω από 1.800 ευρώ & κατανάλωση 2,1λτ/100χλμ
  • Daytona Flert 110: Τιμή κάτω από 1.800 ευρώ & κατανάλωση 2,1λτ/100χλμ
  • Daytona Flert 110: Τιμή κάτω από 1.800 ευρώ & κατανάλωση 2,1λτ/100χλμ
  • Daytona Flert 110: Τιμή κάτω από 1.800 ευρώ & κατανάλωση 2,1λτ/100χλμ
  • Daytona Flert 110: Τιμή κάτω από 1.800 ευρώ & κατανάλωση 2,1λτ/100χλμ

Daytona Flert 110: Τιμή κάτω από 1.800 ευρώ & κατανάλωση 2,1λτ/100χλμ

-Χαμηλή μπαταρία = μανιβέλα και έφυγες.
-Πρακτικότητα στο έπακρο με το επίπεδο πάτωμα.
-Μπροστινή τριπίστονη δαγκάνα & CBS.
-USB θύρα και σχάρα στον στάνταρ εξοπλισμό.

Χαμηλή μπαταρία = μανιβέλα και έφυγες

Από όποια μεριά και να το κοιτάξεις το Flert 110, εκπέμπει έναν καλλίγραμμο δυναμισμό με την πρώτη ματιά. Ένας ήρωας από τους μικρούς της οικογένειας της Daytona Motors, που έρχεται με φόρα να αναστατώσει την κατηγορία των μικρών κυβικών εκατοστών στα Scooter. Ο τετράχρονος, μονοκύλινδρος, διβάλβιδος, αερόψυκτος SOCH κινητήρας με έναν εκκεντροφόρο, των 110κ.εκ αποδίδοντας 9,1 ίππους στις 7.500 στροφές ανά λεπτό και με ροπή που ανέρχεται στα 8,8Nm στις 6.000σ.α.λ., ο οποίος τροφοδοτείτε με ηλεκτρονικό ψεκασμό, θα μας προσφέρει οικονομικές μετακινήσεις. Αν υποθέσουμε ότι η μεικτή κατανάλωση (σύμφωνα με την εταιρεία) θα κυμαίνεται στα 2,1λτ/100 χιλιόμετρα, το ρεζερβουάρ των 4,5 λίτρων θα αγγίξει μία αυτονομία της τάξεως των 215 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα. Κάποια στιγμή μπορεί να τύχει και να μην παίρνει αμέσως μπροστά με τη μίζα, λόγω πτώσης της μπαταρίας. Και πού είναι το πρόβλημα...; Η μανιβέλα θα μας βγάλει από το άγχος εκείνης της στιγμής και θα φύγουμε κανονικά.

Πρακτικότητα στο έπακρο με το επίπεδο πάτωμα

Τίποτα πλέον δε θα πάει χαμένο από θέμα φορτώματος, καμία διαδρομή δε θα καταστεί αδύνατη μεταφέροντας ογκώδη πράγματα, μιας και το Flert 110 έχει επίπεδο πάτωμα και γάντζο στο εσωτερικό της ποδιάς. Εκεί θα συναντήσουμε και δύο πρακτικότατες ανοιχτές θέσεις για τοποθέτηση μικρών αντικειμένων. Στον στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται η συμπαγής σχάρα, με δυνατότητα να υποδεχτεί και ένα top case αυξάνοντας τους αποθηκευτικούς χώρους. Πρακτικοί θα αποδειχθούν οι πλαϊνοί σωλήνες της σχάρας, παίζοντας ρόλο και ως χειρολαβές για τον συνεπιβάτη. Επίσης, τα πατάκια για τον προαναφερθείσα, κλείνουν προς τα μέσα παίρνοντας το σχήμα των άνωθεν πλαστικών τους. Για την υποστήριξη όλων των παραπάνω στοιχείων, είναι εξοπλισμένο με ένα ελαφρύ, ατσάλινο πλαίσιο στρόγγυλης διατομής, που έχει σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο, ώστε να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή αντοχή και οδηγική άνεση στις καθημερινές μας μετακινήσεις. Στα συν της αντικλεπτικής προστασίας, είναι το μαγνητικό λαμάκι που υπάρχει στον κεντρικό διακόπτη. Μπορεί να είναι μικρό στο μάτι, αλλά η ενιαία σέλα με το μαλακό αφρώδες υλικό που διαθέτει, θα αποτελέσει ιδανικός σύμμαχος στις μετακινήσεις μας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μπροστινή τριπίστονη δαγκάνα & CBS

Η κύλιση στα γνωστά και άγνωστα τερέν που κινούμαστε γίνεται ομαλά, με τη βοήθεια του μπροστινού τηλεσκοπικού πιρουνιού των 75 χιλιοστών και διαδρομής 31 χιλιοστών. Ενώ πίσω υπεύθυνο είναι το μονό αμορτισέρ ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την άνεση των επιβαινόντων. Οι πεντάδιπλοι τροχοί από χυτό αλουμίνιο, των 14 ιντσών μπροστά και πίσω, με διαστάσεις 80/90 και 90/90 αντίστοιχα δίνουν μια πνοή σπορ διάθεσης. Τα έντονα στοιχεία του ανήσυχου Flert 110 διακρίνονται και στην μπροστινή τριπίστονη δαγκάνα, η οποία είναι βαμμένη στα κόκκινα, καθώς τα έμβολα πιέζουν τον μονό δίσκο των 220 χιλιοστών. Το πίσω φρένο θυμίζει κάτι από τα παλιά και φέρει το λεγόμενο ταμπούρο των 130 χιλιοστών, καθώς και για το ασφαλές και αποτελεσματικό φρενάρισμα έχει τοποθετηθεί το σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS. Ως αριθμοί διαστάσεων του Daytona, μεταφράζεται το μήκος σε 1.920χλστ, το πλάτος σε 660χλστ και το ύψος της σέλας από το έδαφος να είναι στα 750 χιλιοστά. Με συνολικό βάρος να ανέρχεται στα 99 κιλά (πλήρες υγρών) θα αποτελέσει γερές βάσεις για αναβάτες που θέλουν να κινούνται καθημερινά με ένα ελαφρύ σύνολο.

USB θύρα και σχάρα στον στάνταρ εξοπλισμό

Τα φωτιστικά σώματα μπροστά απαρτίζονται από ένα μονό φανάρι, θυμίζοντας σηκωμένα φρύδια «ανθρώπου» μετά από έντονη λογομαχία. Το πάνελ οργάνων παρέχει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, προσφέροντας χρήσιμες πληροφορίες. Οι καθρέφτες δεν εξέχουν πιο πολύ από το τιμόνι, χωρίς όμως αυτό να αποτελεί πρόβλημα καλής ορατότητας στους συχνούς ελέγχους που κάνουμε. Στο εσωτερικό αριστερό μέρος της ποδιάς, υπάρχει μία αδιάβροχη θέση USB, για να φορτίζουμε τις ηλεκτρονικές μας συσκευές και να μην ξεμένουν πότε από μπαταρία κατά την διάρκεια της μέρας. Το πίσω φανάρι περιβάλλεται από τα πλαϊνά πλαστικά, τα οποία το αγκαλιάζουν και το κάνουν ένα με το κομμάτι της ουράς. Ενσωματωμένα πάνω στο φανάρι είναι τα μπροστινά φλας, ενώ τα πίσω βρίσκονται πάνω στον λασπωτήρα, προστατεύοντάς μας, να μην έρθουν τα νερά πάνω στο μπουφάν. Για κλείσιμο αφήσαμε, ότι αν οδηγείτε αυτοκίνητο μπορείτε άνετα και χωρίς «νταλκάδες» να το οδηγήσετε, μιας και δεν χρειάζεται να έχετε δίπλωμα μοτοσικλέτας.

Η τιμή είναι στα 1.795,00 ευρώ.

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA