Μην ανησυχείτε. Δεν απαιτούνται ούτε μαντικές ικανότητες ούτε ιδιαίτερα ταλέντα. Λίγη εμπειρία χρειάζεται μόνο, καθώς πολλές από τις επικίνδυνες καταστάσεις για τους δικυκλιστές μοιάζουν να προέρχονται από καρμπόν – οι αιτίες, οι αντιδράσεις και τα αποτελέσματα είναι λίγο-πολύ ίδια. Δείχνοντας, λοιπόν, μεγάλη προσοχή, αποκτώντας εμπειρία σε παρόμοιες καταστάσεις και ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές, θα δείτε ότι κάποιες δυσάρεστες καταστάσεις μπορούν να αποφευχθούν εν τη γενέσει τους.
· Όταν ένα λεωφορείο σταματά στη στάση, προσπεράστε το με μικρή ταχύτητα και μεγάλη προσοχή. Πολλές φορές, ο επιβάτης που μόλις κατάβηκε, θα επιχειρήσει να περάσει απέναντι και θα κρυφτεί πίσω από το λεωφορείο, εκεί που δεν έχετε ορατότητα. Οι προσπεράσεις σε αυτή την περίπτωση, λοιπόν, θα πρέπει να γίνονται με πολύ μικρή ταχύτητα.
· Οδηγός με κινητό στο αυτί που οδηγεί όντας απορροφημένος στη συζήτηση είναι εντελώς αφερέγγυος. Αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα δεν έχει δει εσάς ή και άλλους χρήστες του δρόμου (οχήματα και πεζούς). Διατηρήστε όσο το δυνατόν μεγαλύτερες αποστάσεις από τέτοιους οδηγούς.
· Όταν ακολουθείτε ένα αυτοκίνητο και το βλέπετε να σταματά σε μια διασταύρωση (στην οποία έχει προτεραιότητα), μην επιχειρήσετε να το προσπεράσετε αμέσως. Δε μπορεί να σταμάτησε στη μέση του δρόμου χωρίς λόγο. Ο λόγος αυτός είναι πιθανότερα ότι παραχωρεί σε κάποιο άλλο όχημα την προτεραιότητά του. Αν επιχειρήσετε να προσπεράσετε χωρίς ορατότητα, το πιθανότερο είναι να βρεθείτε «πρόσωπο με πρόσωπο» με αυτό το όχημα. Προτού, λοιπόν, επιχειρήσετε προσπέραση, διαπιστώστε το λόγο που σταμάτησε το προπορευόμενο αυτοκίνητο.
· Αντίστοιχα, όταν βρεθείτε στη θέση αυτού που του παραχωρούν την προτεραιότητα, βεβαιωθείτε ότι δεν έρχεται κάποιο δίκυκλο πίσω από τον καλό Σαμαρείτη.
· Αν ακολουθείτε κάποιο άλλο όχημα στο δρόμο, μην το ακολουθείτε τυφλά. Έχετε το βλέμμα σας πάντοτε μπροστά του, προκειμένου να ξέρετε ανά πάσα στιγμή τι γίνεται.
· Στην περίπτωση που βρίσκεστε πίσω από ένα αυτοκίνητο που πηγαίνει πιο αργά από ότι θα έπρεπε, θα πρέπει να υποψιαστείτε ότι ψάχνει θέση στάθμευσης. Δεν ξέρετε πού θα αποφασίσει να σταθμεύσει και να κόψει το τιμόνι του δεξιά ή αριστερά (συνήθως τα αλάρμ ανάβουν μετά τον ελιγμό), οπότε αποφεύγετε να το προσπεράσετε, παρά μόνο όταν είστε σίγουροι ότι δε θα ελιχθεί.
· Τα ίδια ισχύουν κάθε φορά που προσπερνάτε κάποιο περίπτερο, με όχημα να προπορεύεται. Ποτέ δεν ξέρεις αν ο οδηγός του θα αποφασίσει τελευταία στιγμή να ελιχθεί και να σταματήσει για τσιγάρα ή τσίχλες.
· Τα ταξί είναι μια κατηγορία από μόνα τους, στο θέμα της πρόβλεψης, κι αυτό γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σταματήσουν για να παραλάβουν την επόμενη κούρσα. Για αυτό το λόγο, θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί κοντά τους και ποτέ μα ποτέ να μην επιχειρείτε προσπέραση από δεξιά.
· Υπάρχουν, τέλος, και ελιγμοί που μπορούν να σας προειδοποιήσουν για κάποιο κίνδυνο στο οδόστρωμα. Αν ο μπροστινός σας ξαφνικά ελιχθεί απότομα μέσα στο ρεύμα του, σημαίνει ότι κάτι προσπαθεί να αποφύγει, πιθανότατα λακκούβα ή κακοτεχνία. Ακολουθήστε την πορεία των τροχών του, προκειμένου να το αποφύγετε κι εσείς, ακόμη κι αν δεν το βλέπετε.
Royal Enfield Shotgun 650 by Icon Motorsports: Η πιο «απόλυτη» Enfield μέχρι σήμερα
Επαναφέρει την KLE η Kawasaki;
BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless
Μεταλλικά τακάκια Newfren: Καθαρίζουν και λειαίνουν τους δίσκους
Kymco Micare 125: “Eργάτης” πόλης με μόλις 1.945 ευρώ
Ορίστε από πού βγήκε η ονομασία «παπάκι» (+video)
Scooter2Dakar: Με SYM ADX 300 για 8.000 (αφιλόξενα) χιλιόμετρα
X-Brake Δισκόπλακες Μοτοσυκλέτας, Scooter, Παπιού, ATV
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr