Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Μπορεί οι εξωτερικές διαστάσεις να είναι μαζεμένες, αυτό όμως δεν επηρεάζει την εργονομία και την άνεση που απολαμβάνεις. Η σέλα έχει σωστής σκληρότητας αφρώδες και είναι ευρύχωρη, ενώ η χαμηλή απόστασή της από το έδαφος σου επιτρέπει να πατάς εύκολα κάτω. Το τιμόνι φέρνει τα χέρια σε ξεκούραστη θέση, ενώ έχεις στη διάθεσή σου και κεκλιμένες πλατφόρμες αν θέλεις να απλώσεις τα πόδια σου. Ο συνεπιβάτης κάθεται ελαφρώς ψηλότερα με το κομμάτι σέλας που του αναλογεί να είναι μέτριων διαστάσεων και λίγο πιο σκληρό.



Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στον αποθηκευτικό χώρο των 20 λίτρων κάτω από τη σέλα δεν καταφέραμε να χωρέσουμε κάποιο κράνος, όμως είναι ενιαίος και έχει αρκετό μήκος οπότε μπορεί να φιλοξενήσει πολλά και ογκώδη αντικείμενα. Στην ποδιά υπάρχει ακόμα ένας ανοικτός αποθηκευτικός χώρος με αρκετό βάθος, καθώς και USB 3.0 για γρήγορη φόρτιση συσκευών. Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες φτάνουν στον αναβάτη μέσω μιας TFT οθόνης 5 ιντσών με αυτόματη ρύθμιση φωτεινότητας, η οποία παραμένει ευανάγνωστη ακόμα και κάτω από έντονο ήλιο. Η εναλλαγή των ενδείξεων γίνεται με κουμπιά αφής και υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης με smartphone για διαχείριση κλήσεων και screen mirroring. Ο εξοπλισμός του D-MAX περιλαμβάνει ακόμα keyless σύστημα εκκίνησης, συναγερμό, πλαϊνό και κεντρικό σταντ, ενώ προαιρετικά μπορεί να εφοδιαστεί με σχάρα αλουμινίου.
 

Σελίδα 1Diletta D-MAX 125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στον δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά