Το D-MAX είναι αυτή τη στιγμή το μοναδικό μοντέλο της Diletta που εφοδιάζεται με υδρόψυκτο κινητήρα, ενώ με απόδοση 12,8 ίππους στις 8.000 σ.α.λ και 12,4 Nm ροπής είναι και το ισχυρότερο. Το μονοκύλινδρο σύνολο είναι και το πιο προηγμένο τεχνολογικά, αφού διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό και start - stop με δυνατότητα απενεργοποίησης. Πρωταγωνιστής εδώ είναι το σύστημα ACG που έχει διπλό ρόλο. Λειτουργεί σαν μίζα και μάλιστα εκκινεί τον κινητήρα αθόρυβα και άμεσα αφού βρίσκεται στον στρόφαλο, ενώ όσο ο κινητήρας βρίσκεται σε λειτουργία εκτελεί χρέη γεννήτριας φορτίζοντας τη μπαταρία. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, με το start – stop ενεργοποιημένο, η κατανάλωση κυμάνθηκε στα 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και αυτό είναι πολύ κοντά στο μέγιστο που θα δει κανείς, αν κρίνουμε από την οδήγησή μας, η οποία δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί οικονομική.
Σε επίπεδο περιφερειακών έχουμε δοκιμασμένες λύσεις, αφού το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου. Στον τομέα των φρένων έχουμε εμπρός και πίσω δισκόφρενα με 3πίστονη δαγκάνα εμπρός και 2πίστονη πίσω με σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Η διάσταση που έχει επιλεχθεί για τους τροχούς είναι οι 13 ίντσες για μέγιστη ευελιξία και ντύνονται με ελαστικά 110/70-13 και 130/70-13 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.