Σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο Adventure υπάρχουν τόσο στο πλαίσιο όσο και στις αναρτήσεις. Η BMW προχώρησε στην ανασχεδίαση του ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως το κύριο φέρον τμήμα του αλλά και του αφαιρούμενου υποπλαισίου. Από τον αέρα ανανέωσης δεν ξέφυγαν ούτε οι αναρτήσεις. Τόσο το Telelever όσο και το Paralever έχουν δεχτεί βελτιώσεις από τους μηχανικούς της γερμανικής εταιρίας ώστε να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την απόδοσή τους. Για αυτό το λόγο το μονόμπραστο του Paralever είναι πλέον πιο μακρύ βελτιώνοντας έτσι την πρόσφυση του πίσω τροχού σε οποιοδήποτε τερέν. Σε σχέση με το απλό μοντέλο οι αναρτήσεις έχουν αποκτήσει 20 χλστ. μεγαλύτερη διαδρομή τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω τροχό, ενώ έχει προστεθεί και σταμπιλιζατέρ στον βασικό εξοπλισμό. Να πούμε σε αυτό το σημείο ότι οι διαστάσεις των τροχών παραμένουν στις 19 και 17 ίντσες εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Τέλος, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, βελτιωμένο παρουσιάζεται και το σύστημα πέδησης. Οι 4πίστονες μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo είναι τοποθετημένες ακτινικά και συνδυάζονται με δίσκους διαμέτρου 305 χλστ., ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει και ABS το οποίο συνδυάζει την πέδηση στους τροχούς μέσω του κυκλώματός του, όταν ο αναβάτης χρησιμοποιεί το εμπρός φρένο.