Τελικά η αναβάθμιση που δέχθηκε η μοτοσικλέτα ήταν ιδιαίτερα συντηρητική ώστε να αντιπαρατεθεί η μοτοσικλέτα της Honda με επιτυχία στον αυξημένο ανταγωνισμό του 2015, τόσο σε απόδοση κινητήρα, όσο και σε τουριστικές επιδόσεις, στον εξοπλισμό, σε ηλεκτρονικά αλλά και gadget. Το Crosstourer συνεχίζει να παραμένει κορυφαίο σε ποιότητα κατασκευής και άκρως απολαυστικό στο ταξίδι, όμως περιμέναμε μια πολύ πιο δραστική ανανέωση από τη Honda, για να το βάλει με αξιώσεις στο παιχνίδι της κορυφής.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
|
Κινητήρας |
4T, V4, Υ/Ψ,4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.237 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). |
81x60 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
128/7.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
12,8/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
21,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
7,5 |
Βάρος (kg, γεμάτο) |
285 / 275 χωρίς DCT |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
231 (κόφτης) |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινένιο, δυο δοκών |
Αναρτήσεις Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι 43mm Showa, προφόρτιση ελατηρίου, απόσβεση
επαναφοράς |
Διαδρομή (χιλ.) |
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ με μοχλικόShowa, προφόρτιση, απόσβεση επαναφοράς |
Διαδρομή |
|
Φρένα Ε (χιλ.) |
2Δ,
/310 / C-ABS |
Φρένα Π (χιλ.) |
Δ /276 / C-ABS |
|
|
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
Κεντρικό σταντ |
_ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
Υ |
Κλειδαριά κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση |
Υ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
|
|
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
Pirelli Scorpion
Trail 110/80-19" |
Ελαστικό Π |
Pirelli
Scorpion Trail 150/70-17" |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος |
2.285 |
Μεταξόνιο |
1.595 |
Ύψος σέλας |
850 |
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr