Ο V4 κινητήρας είναι ένας από τους πιο χαρακτηριστικούς για την ιαπωνική εταιρία και έχει σχεδόν ταυτιστεί με αυτή στο δρόμο και φυσικά και στους αγώνες. O 16βάλβιδος του Crossrunner, με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων στις 90 μοίρες και το σύστημα VTEC της Honda, εξελίσσεται εδώ και πάρα πολλά χρόνια από τους Ιάπωνες και στην τελευταία του έκδοση παρουσιάζεται καλύτερος από ποτέ. Στο ανανεωμένο Crossrunner παρουσιάζεται ισχυρότερος αλλά και πιο ροπάτος, έχοντας ανεβάσει την απόδοσή του κατά πέντε σχεδόν ίππους μόλις 250 σ.α.λ. υψηλότερα (10.250 από 10.000). Με το νέο σύστημα εξαγωγής 4-2-1-1 και τη νέα χαρτογράφηση για τον ψεκασμό, ακόμη σημαντικότερο κέρδος προέκυψε στην καμπύλη της ροπής η οποία παρουσιάζεται πιο φουσκωμένη στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Μπορεί εκ πρώτης όψεως τα επιπλέον 0,22 kgm ροπής να μην φαίνονται πολλά, αυτό που πρέπει όμως να κρατήσετε εσείς είναι ότι η μέγιστη τιμή παρουσιάζεται πλέον 1.000 στροφές χαμηλότερα.
Αναβαθμισμένο παρουσιάζεται και το VTEC το οποίο θέτει σε λειτουργία και το δεύτερο ζεύγος βαλβίδων εισαγωγής-εξαγωγής, σε κάθε κύλινδρο, όταν το μοτέρ ξεπεράσει τις 6.500 σ.α.λ. το οποίο κάνει λιγότερο αισθητή την ενεργοποίησή του. Αναβάθμιση τέλος είχαμε και στο σύστημα ψύξης του κινητήρα με τα νέα μικρότερα αλλά πιο αποδοτικά ψυγεία (σχεδιασμένα βάσει εκείνων του RVF RC45!) να έχουν τοποθετηθεί μπροστά από το μοτέρ και όχι στα πλάγια όπως ήταν στο προηγούμενο Crossrunner.
Απάντηση: Στην επιλογή "Συμπέρασμα" του άρθρου παρουσιάζεται ο πίνακας των τεχνικών χαρακτηριστικών του μοντέλου. Για δική σας διευκόλυνση, παραθέτουμε: Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)= 105/10.250
Μας γράψατε τα σχόλια σσς το πόση ιπποδύναμη έχει δε το γράψατε
Απάντηση: Στην επιλογή "Συμπέρασμα" του άρθρου παρουσιάζεται ο πίνακας των τεχνικών χαρακτηριστικών του μοντέλου. Για δική σας διευκόλυνση, παραθέτουμε: Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)= 105/10.250