LIVE: κίνηση στους δρόμους

To πιο καθημερινό, γυμνό 390 Duke έχει πείσει το ελληνικό κοινό, κάνοντας αξιόλογες ταξινομήσεις. Θα μπορέσει το RC 390 να κάνει το ίδιο;

Διαφορές RC 390 – 390 Duke

Φέρινγκ
Νέοι προβολείς εμπρός, και διαφορετικό φωτιστικό σώμα πίσω.
Κλιπόν αντί για όρθιο τιμόνι
Διαφορετική ουρά
Διαφορετικός λασπωτήρας πίσω
Σέλα συνεπιβάτη που στο RC 125 θυμίζει έξυπνα κάλυμμα μονόσελου.
Μειωμένη διαδρομή πιρουνιού - 125χλστ. αντί για 150 στο Duke
Πιο σφιχτή απόσβεση πιρουνιού
Κοντύτερο μεταξόνιο - 1340χλστ. αντί για 1367
Πιο απότομη γωνία κάστερ - 66,5 μοίρες αντί για 65
Μικρότερο ίχνος (88χλστ.)
Μεγαλύτερη ελάχιστη απόσταση από το έδαφος - 178,5χλστ. αντί για 170 (για να μη βρίσκουν εύκολα κάτω τα μαρσπιέ στην πίστα)
Μεγαλύτερο ύψος σέλας - 820χλστ. αντί για 800
Μικρότερη χωρητικότητα ρεζερβουάρ (είναι και πιο στενό) -10 λίτρα αντί για 11
Μεγαλύτερο βάρος -147 κιλά στεγνό έναντι 139
Μεγαλύτερη γεννήτρια
Νέοι καθρέπτες, με ενσωματωμένα φλας
Περιέργως, μικρότερη τελική (στο κοντέρ) από το Duke, 175 αντί για 179χλμ/ώρα!
Οδηγείται με Α2 (είναι βαρύτερο κι έτσι περνάει το όριο αναλογίας κιλών ανά ίππο), αντίθετα με το 390 Duke που θέλει μεγάλο δίπλωμα Α.

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ