Μην περιμένετε ιδιαίτερες ανέσεις από το RC, άλλωστε η μοτοσικλέτα προορίζεται κυρίως για sport χρήση, ιδανικά σε περιβάλλον πίστας. Η σέλα διαθέτει ελάχιστο αφρώδες, και είναι σκληρή. Σε μικρές αποστάσεις ή όπως είπαμε, σε περιβάλλον πίστας, και όταν λυσσάτε, δεν θα ενοχλήσει, όταν όμως η ώρα παραμονής πάνω της επιμηκύνεται, τότε τα μαλακά σας μόρια θα πιαστούν, ενώ το μικρό πάχος της δεν θα φιλτράρει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η σέλα του συνεπιβάτη θα κάνει τη δουλειά της για μικρές αποστάσεις, όμως το design της που θυμίζει καρούμπαλο, το σκληρό αφρώδες, και η ανυπαρξία εύκολων λαβών για το συνεπιβάτη (κρατιέται μόνο από τον αναβάτη) δεν συνηγορούν στην άνεση. Τα κλιπόν μεταφράζονται σε αρκετά πιο σκυφτή θέση οδήγησης από ότι στο Duke, ενώ σε αργές ταχύτητες το βάρος πέφτει στους καρπούς του αναβάτη, κουράζοντας τον. Σε βροχή μην περιμένετε καλή κάλυψη από τα φτερά, καθώς ειδικά πίσω, το νερό θα βρει τον δρόμο προς την πλάτη σας. Ο συμπλέκτης από την άλλη είναι πούπουλο, το κιβώτιο “βούτυρο” και ακριβές στις αλλαγές, και η πρόσβαση στο έδαφος εύκολη για αναβάτη 1.70 -σέλα 820 χλστ. και λεπτή σιλουέτα στη μέση της μοτοσικλέτας. Οι καθρέπτες είναι όμορφοι σε design, αλλά ελάχιστα λειτουργικοί, καθώς δείχνουν μόνο τα χέρια του αναβάτη, και πρέπει να σηκώνετε / τραβάτε το χέρι για να δείτε πίσω. Η κόρνα είναι αστεία σε ήχο, ενώ τα φώτα αποδείχθηκαν καλά τόσο σε δύναμη όσο και δέσμη (στη μικρή σκάλα ανάβει ο ένας προβολέας, ενώ μαζί ανάβουν και οι δύο στη μεγάλη). Πολύ σωστά το ρεζερβουάρ διαθέτει τάπα αεροπορικού τύπου, με μεντεσέ. Το ψηφιακό όργανο με τις δεκάδες ψηφιακές ενδείξεις, θυμίζει trip computer και εντυπωσιάζει! Κοντέρ, στροφόμετρο με μπάρες, ένδειξη βενζίνης και θερμοκρασίας, ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου, ολικός και δύο μερικοί χιλιομετρητές, ρολόι, ένδειξη μέσης ωριαίας ταχύτητας, δυο ενδείξεης κατανάλωσης, ένδειξη ώρας που βρίσκεστε πάνω στη σέλα, ένδειξη χιλιομέτρων που απομένουν, ένδειξη χιλιομέτρων που απομένουν με ρεζέρβα, χιλιόμετρα που σας απομένουν μέχρι το επόμενο service (!), αλλά και λεπτομερή διαγνωστικά μηνύματα: «Side Stand Down», «High Coolant Temperature», «Low Battery», «Low Oil Pressure», «Low Fuel Level», «Service not reset» κ.α. Εντωμεταξύ τα πάντα ρυθμίζονται, ακόμα και το shift light -ναι, έχει και shift light. Όπως και στα Duke, και στα μικρότερα RC, έτσι και το RC 390 διαθέτει φωτιζόμενους διακόπτες στο τιμόνι, ενώ έχει κι ένα “κρυφό” κουμπί στα όργανα, που πιέζοντας το, θέτετε το ABS εκτός λειτουργίας. Το ένα λιγότερο λίτρο καυσίμου από το Duke στο ρεζερβουάρ (10 αντί για 11) δεν κάνει “ζημιά” στις δυνατότητες ταξιδιού του RC, αφού η ελάχιστη κατανάλωση των 3,1 λίτρων / 100 χλμ. (σε ταξίδι με 100-120χλμ/ώρα), και η μέση, ρεαλιστική κατανάλωση των 4,4 λίτρων / 100 χλμ. (μικτές συνθήκες με... αγριεμένη διάθεση), σημαίνουν αυτονομία 227-322 χιλιομέτρων. Φυσικά για χρήση πίστας δεν το συζητάμε, τα 10 λίτρα είναι υπέρ-αρκετά. Τέλος κάτω από τη σέλα υπάρχει μικρός διαθέσιμος χώρος, αρκετός για τα εργαλεία της μοτοσικλέτας, και για το owner’s manual
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr