Η Suzuki ακολούθησε την πεπατημένη σε αυτούς τους τομείς, όπως άλλωστε κάνουν και οι περισσότεροι κατασκευαστές με το Burgman να παρουσιάζει δοκιμασμένες και παραδοσιακές λύσεις. Το πλαίσιό του είναι ατσάλινο και σωληνωτό, το πιρούνι συμβατικό τηλεσκοπικό, ενώ στο πίσω τροχό βλέπουμε τοποθετημένα δύο αμορτισέρ τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτισή τους. Το μικρό Burgman έχει σχεδιαστεί για να κινείται αποκλειστικά με μικρής χωρητικότητας κινητήρες (σε κάποιες αγορές διατίθεται και ως 125άρι) και για αυτό το λόγο το βάρος του δεν ξεπερνά τα 163 “γεμάτα” κιλά, κάτι που γίνεται αμέσως αντιληπτό και στο δρόμο. Στα φρένα είναι που έχουμε και τις μεγαλύτερες αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Το συνδυασμένο σύστημα φρένων καταργήθηκε και έδωσε τη θέση του σε μια
σύγχρονη μονάδα ABS με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και μονοπίστονη πίσω, ενώ και στις δύο
περιπτώσεις ο δίσκος είναι διαμέτρου 240 χλστ. Αυτή η “μικρή” αλλαγή φέρνει
μεγάλα και καλά νέα, αφού παρά την πολύ καλή απόδοση του προηγούμενου
συστήματος, ο αναβάτης είναι πλέον πλήρως αποφορτισμένος από το άγχος ενός
μπλοκαρίσματος με τη συνολική απόδοση να εξακολουθεί να κυμαίνεται σε πολύ καλά
επίπεδα. Το ABS συμβάλλει τα μέγιστα σε αυτό αφού επεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται
πραγματικά και όταν το κάνει είναι γρήγορο στη λειτουργία του και
αποτελεσματικό.
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr