Ότι κερδίζεις στη συμπεριφορά και στις επιδόσεις από μια αυθεντική streetfighter κατασκευή προερχόμενη από strip-tease μιας Supersport μοτοσικλέτας, το χάνεις συνήθως σε άνεση σέλας και θέσης οδήγησης, ενδοτικότητα αναρτήσεων, κόψιμο τιμονιού και γενική πρακτικότητα. Οποία έκπληξη λοιπόν, όταν ανακαλύπτεις πως η σέλα του R ΔΕΝ είναι φλούδα, η θέση οδήγησης είναι μεν sport αλλά ΔΕΝ φιλοδωρεί με λουμπάγκο μετά από μερικά... 15λεπτα, οι αναρτήσεις ΔΕΝ είναι κούτσουρα, και το τιμόνι ΔΕΝ θα σε ρίξει πάνω στα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, στην πρώτη αναστροφή. Πολλά μεν τα “ΔΕΝ”, ευπρόσδεκτα στην καθημερινότητα με το R δε. Επιπλέον, η σέλα των 820 χιλιοστών σημαίνει πως αναβάτης με ύψος 1.70 ΔΕΝ χρειάζεται σκάλα, πατώντας άνετα όλο το πέλμα του ενός ποδιού του στο έδαφος. Ακόμα και το γρανάζωμα αποδεικνύεται καλό και για καθημερινή χρήση, καθώς από τη μία ΔΕΝ είναι απελπιστικά μακρύ, και από την άλλη έχει έξτρα βοήθεια από την ελαστικότητα και τη ροπή που παρέχει εν αφθονία ο τρικύλινδρος κινητήρας. Τα όργανα αποτελούνται από ένα στροφόμετρο αναλογικών ενδείξεων, με κόκκινο στις 13.000 σαλ. και από μία ψηφιακή οθόνη. Στο στροφόμετρο φιλοξενούνται και οι ενδεικτικές λυχνίες νεκράς, μεγάλης σκάλας, ρεζέρβας, φλας, λαδιού, ABS, θερμοκρασίας, ψεκασμού, και χαμηλής πίεσης ελαστικών (αισθητήρες πίεσης TPMS στον έξτρα εξοπλισμό), ενώ πάνω από το στροφόμετρο υπάρχουν 6 μπλε shift lights. Στην ψηφιακή οθόνη θα βρει κανείς το κοντέρ, ολικό και 2 μερικούς χιλιομετρητές, ενδείξεις κατανάλωσης, ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου, δείκτες θερμοκρασίας και στάθμης καυσίμου, ένδειξη για service, ρολόι, lap timer, κ.α. Υπερπλήρη τα όργανα, ενώ οι όποιες αλλαγές γίνονται από τα 2 κουμπιά στο ταμπλό, και όχι από το τιμόνι -δεν μας χάλασε, άλλωστε δεν ξέρουμε πολλά streetfighter που να έχουν κουμπιά για αυτό το σκοπό στο γκριπ. Στάνταρ είναι το immobilizer. Παλιομοδίτικοι και ανέμπνευστοι είναι οι διακόπτες, ενώ η σέλα του συνεπιβάτη προέρχεται και αυτή από τον... πατέρα Daytona, είναι μικρή, και αρκετά άβολη, δίχως χειρολαβές. Fighter είπαμε όμως είναι, και όχι του σαλονιού.