Τεχνικά Χαρακτηριστικά
|
|
Κινητήρας |
3Κ, 4T, Υ/Ψ, 12β, 2ΕΕ |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
675 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
74x52.3 |
Συμπίεση
(:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς
(ίπποι/σ.αλ.) |
106/11.850 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
6,9/9.750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητ.
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
17,4 / Δ.Α. |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
6,4 |
Βάρος
(kg, γεμάτο) |
182 |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
235 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Δυο δοκών αλουμινίου |
Αναρτήσεις
Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Kayaba 41 χλστ. ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
115 |
Αναρτήσεις
Π |
Μονό αμορτισέρ Kayaba piggy back, AE, AΣ |
Διαδρομή |
135 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ, 310χλστ., ακτινικές δαγκάνες 4Ε της Nissin, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ, 220 χλστ., δαγκάνα 1Ε της Brembo, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17'' |
Ελαστικό
Π |
180/55-17'' |
Διαστάσεις
|
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.055 |
Πλάτος (χλστ.) |
740 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
820 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.410 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Υ |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
Υ |
Κεντρικό
σταντ |
_ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Ρυθμιζόμενη
εμπρός ανάρτηση |
Υ |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Υ |
Yamaha Tenere 700 Extreme - Test
Suzuki GSX-S 1000GX: Με αυτόματες αναρτήσεις, καλύπτει αποστάσεις μέχρι να πεις «Skyhook»
Οι δυνάμεις που μας κρατούν όρθιους
Μικρά Adventure με την χαμηλότερη κατανάλωση
Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς!
«Γόνατο κάτω»: Πως ξεκίνησε και γιατί ΔΕΝ σε κάνει γρήγορο
Royal Alloy GP300: Σπιρτόζες επιδόσεις και μεταλλική κατασκευή με ρετρό εμφάνιση
BMW C400 GT 2025: Νέα ηλεκτρονικά και έξτρα αποθηκευτικός χώρος
EMW Lucking Pro 2 Batteries - Test
Test Furygan Jet All Season: Ασφάλεια και άνεση για όλες τις εποχές
Χριστουγεννιάτικες προσφορές για Aprilia & Moto Guzzi στην Piaggio Λυμπερόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr