Ένα μικρό φρεσκάρισμα και αρκετή δόση τεχνολογίας ήταν αρκετά για να συνεχίσει η GTS να ασκεί τη γοητεία της στο κοινό προσφέροντας παράλληλα υψηλότατα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας.
Σχεδίαση/Ποιότητα: Υψηλά στάνταρ Η διαχρονική εμφάνιση της Vespaδεν είναι κάτι που μπορεί να πειράξει ένας σχεδιαστής ελαφρά τη καρδία. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η μεγάλη κυρία της Paiggioδεν ακολουθεί τη μόδα! Για το ανανεωμένο μοντέλο οι Ιταλοί προχώρησαν σε ανεπαίσθητες επεμβάσεις για αυτόν ακριβώς το λόγο. Έτσι, στο εμπρός μέρος, οι γρίλιες της χαρακτηριστικής “γραβάτας” κάτω από τον προβολέα δεν είναι πλέον ίσιες αλλά έχουν σχήμα V, ενώ στα φλας, τα οποία διατηρούν το σχήμα τους, έχουν προστεθεί και LEDφώτα ημέρας ενώ τα “κρύσταλλά” του είναι λίγο πιο διάφανα –και στα πίσω. Η αλήθεια είναι ότι τα LED δεν προσφέρουν και πολλά όσον αφορά τον εντοπισμό της GTSαπό άλλους χρήστες του δρόμου, αλλά είπαμε· η μόδα είναι μόδα! Επίσης το κάλυμμα του πίσω φαναριού έχει αποκτήσει περισσότερο όγκο και πλαισιώνεται τώρα από χρώμιωμένο φιλέτο που το κάνει να ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο. Τις παραπάνω λεπτομέρειες θα τις προσέξουν μόνο οι φανατικοί των Vespaκαι δεν αλλοιώνουν καθόλου την απαράμιλλη αισθητική της GTS. Αυτό που θα παρατηρήσουν όλοι είναι η ιδιαίτερα υψηλή ποιότητα κατασκευής με το φινίρισμα του scooterνα βρίσκεται μεταξύ των κορυφαίων στην κατηγορία. Δεν υπάρχει κάτι που να τρίζει πάνω στην GTS, η βαφή είναι εξαιρετική και η επένδυση της σέλας αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις, πέρα από τη αισθητική και όσον αφορά την αντοχή της στο χρόνο. GTS Super vs GTS: Διαφορές
-Αλλη “γραβάτα”
-Μαύρα μπράτσα τροχών
-Μαύρη σέλα με λευκό σιρίτι
-Κόκκινο ελατήριο αμορτισέρ
-Γρίλιες στο πίσω δεξί “καπάκι”
-Ελαφρώς φιμέ κρύσταλλο προβολέα
-Απουσία χρωμιωμένης σχάρας
-Σήμα “Super” στην ουρά
-Αλλα χρώματα