Ανακεφαλαιώνοντας, το Tricity κάνει τη δική του επανάσταση, φέρνοντας τα πλεονεκτήματα των τριών τροχών πιο κοντά σε ευρύτερο φάσμα του αγοραστικού κοινού. Πρόκειται για το φθηνότερο, ελαφρύτερο, απλούστερο, και οικονομικότερο σε κατανάλωση τρίκυκλο scooter παγκοσμίως, ένα πραγματικά ξεχωριστό όχημα που πιστεύουμε αξίζει να οδηγήσετε. 'Αριστο για τις ελληνικές απαιτητικές συνθήκες, ταμάμ για το αστικό κέντρο, εκτινάσσει την οδική ασφάλεια στα ύψη, ζητάει λίγα, και δίνει πολλά. Πάρα πολλά.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Y/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 124,8 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 52,4x57,9 |
Συμπίεση (:1) | 10,9 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 10,9/9.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1,06/5.500 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 6,6 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 3,1 |
Βάρος (kg, γεμάτο) | 152 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 105 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι για κάθε τροχό 33 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | - |
Αναρτήσεις Π | Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή | - |
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ / 220 |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ /230 |
Τροχοί-Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 90/80-14" |
Ελαστικό Π | 110/90-12" |
Διαστάσεις | |
Μήκος (χλστ.) | 1.905 |
Πλάτος (χλστ.) | 735 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.310 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 780 |
Εξοπλισμός | |
ABS | Ν |
Μίζα | Υ |
Μανιβέλα | N |
Στροφόμετρο | N |
Κοντέρ | Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας | Y |
Ένδειξη βενζίνης | Y |
Μερικός χιλιομετρητής | Y |
Φέρινγκ | Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες | N |
Κεντρικό σταντ | Y |
Πλάγιο σταντ | Y |
Σχάρα | N |
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση | N |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση | Y |
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr