Ανακεφαλαιώνοντας, το Tricity κάνει τη δική του επανάσταση, φέρνοντας τα πλεονεκτήματα των τριών τροχών πιο κοντά σε ευρύτερο φάσμα του αγοραστικού κοινού. Πρόκειται για το φθηνότερο, ελαφρύτερο, απλούστερο, και οικονομικότερο σε κατανάλωση τρίκυκλο scooter παγκοσμίως, ένα πραγματικά ξεχωριστό όχημα που πιστεύουμε αξίζει να οδηγήσετε. 'Αριστο για τις ελληνικές απαιτητικές συνθήκες, ταμάμ για το αστικό κέντρο, εκτινάσσει την οδική ασφάλεια στα ύψη, ζητάει λίγα, και δίνει πολλά. Πάρα πολλά.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Y/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 124,8 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 52,4x57,9 |
Συμπίεση (:1) | 10,9 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 10,9/9.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1,06/5.500 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 6,6 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 3,1 |
Βάρος (kg, γεμάτο) | 152 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 105 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι για κάθε τροχό 33 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | - |
Αναρτήσεις Π | Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή | - |
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ / 220 |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ /230 |
Τροχοί-Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 90/80-14" |
Ελαστικό Π | 110/90-12" |
Διαστάσεις | |
Μήκος (χλστ.) | 1.905 |
Πλάτος (χλστ.) | 735 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.310 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 780 |
Εξοπλισμός | |
ABS | Ν |
Μίζα | Υ |
Μανιβέλα | N |
Στροφόμετρο | N |
Κοντέρ | Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας | Y |
Ένδειξη βενζίνης | Y |
Μερικός χιλιομετρητής | Y |
Φέρινγκ | Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες | N |
Κεντρικό σταντ | Y |
Πλάγιο σταντ | Y |
Σχάρα | N |
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση | N |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση | Y |
Νέα Royal Alloy Gran Turismo: Με φουλ εξοπλισμό κάτω από 3.000 ευρώ
Hyosung Bobber 300 Evo: Κλασική Bobber εμφάνιση με V-twin κινητήρα
Το κράνος του Valentino Rossi ανάσα ανακούφισης για τους πλημμυροπαθείς
Τα Adventure scooter της αγοράς στην Α1 κατηγορία
Αποστολή Βαρκελώνη: Yamaha NMAX 125 2025
BMW R1300GS Pista: Αγνώριστη με αεροδυναμικό «κοστούμι» και στόχο τις επιδόσεις στην πίστα
Yamaha XSR 900: Με καινούργια οθόνη και σέλα για το 2025
Παρουσίαση μπαταρίες Dynavolt λιθίου: Μικρό βάρος, υψηλή απόδοση
QJMOTOR SRK 125 S: Streetfighter 125ρι στην Α1 κατηγορία
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr