Όπως ανέφερα παραπάνω, ο επιπλέον όγκος που φαίνεται να απέκτησε το Fly αφορά κυρίως στην αισθητική του. Αυτό σημαίνει ότι, δεν μετατράπηκε ξαφνικά σε GT, χαρίζοντας πολυτελή επίπεδα άνεσης. Παράλληλα, όμως, ο κρίσιμος αυτός τομέας δεν προσπεράστηκε από τις βελτιώσεις. Ο χώρος για τα πόδια είναι πλέον μεγαλύτερος και επιτρέπει στον αναβάτη να τα τεντώσει λίγο παραπάνω, κάτι που σπάνια συναντάμε στην κατηγορία. Οι ψηλότεροι, λοιπόν, θα μείνουν ικανοποιημένοι.
Παράλληλα, οι αναβάτες χαμηλότερου ύψους θα ικανοποιηθούν εξίσου. Η σέλα του Fly είναι αρκετά χαμηλή και βρίσκεται πλέον στα 760 χλστ. από το έδαφος (25 χλστ. χαμηλότερα από αυτή του προηγούμενου μοντέλου), ενώ στενεύει στο μπροστινό μέρος, επιτρέποντας στον αναβάτη να πατά με σιγουριά στην άσφαλτο. Από την άλλη, όμως, το στενό σχήμα της θα κουράσει μετά από κάποια χιλιόμετρα, κάτι που οφείλεται και στο σχετικά σκληρό αφρώδες. Παρά το μικρό της μέγεθος, τέλος, η σέλα θα φιλοξενήσει και δεύτερο άτομο. Αν αυτό το άτομο, όμως, είναι μεγαλόσωμο, ο χώρος που του αναλογεί θα αποδειχθεί λίγος.