DreamOffer για την AfricaTwin – 2290 ευρώ στη μοτοσυκλέτα θρύλο

DreamOffer για την AfricaTwin – 2290 ευρώ στη μοτοσυκλέτα θρύλο

Από τα 19.990 στα 17.700 ευρώ
Έκπτωση και 25% σε ότι αξεσουάρ επιλέξετε
Η μόνη μοτοσυκλέτα με αυτόματο σασμάν στην κατηγορία της
Με κινητήρα που καίει όσο ένα Scooter 400άρη … μόνο 4,5 μέσα στην πόλη

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Από τα 19.990 στα 17.700 ευρώ

Η Honda αποφάσισε να προσφέρει μια γενναία έκπτωση σε μια μοτοσυκλέτα ζωντανή ιστορία. Μέσω του προγράμματος Dream offer, η Africa Twin επωφελείται από μια μείωση 2290 ευρώ, που δεν την λες και λίγη. Έτσι η αρχική τιμή των 19.990 ευρώ έχει διαμορφωθεί στα 17.700 ευρώ, άκρως ανταγωνιστική για την κατηγορία της και όχι μόνο.  Η προσφορά ισχύει για την έκδοση Adventure του 2023 με τον 19αρη μπροστινό τροχό και τις ημι-ενεργητικές αναρτήσεις.

Έκπτωση και 25% σε ότι αξεσουάρ επιλέξετε

Και επειδή η Africa είναι ένα μοντέλο που προορίζεται για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, η προσφορά περιλαμβάνει και επιπλέον 25% έκπτωση σε όλα τα γνήσια αξεσουάρ Honda. Ο κατάλογος είναι πλήρης και μπορείς να αναβαθμίσεις τη μοτοσυκλέτα σου σε τομείς όπως  εμφάνιση, άνεση, προστασία, τις επιδόσεις και δυνατότητα φόρτωσης. Πιο συγκεκριμένα υπάρχουν πλαϊνές και κεντρική βαλίτσα μαζί με τις βάσεις τους, tank bag, αυτοκόλλητα τροχών, κεντρικό στάντ, μαρπσιέ συνεπιβάτη σέλες θα διάφορα ύψη, προβολείς ομίχλης, προστατευτικό ψυγείου, αυτοκόλλητα και προστατευτικά ρεζερβουάρ, προστατευτικά κάγκελα για πλαστικά και κινητήρα, quickshifter και τελικό εξάτμισης.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η μόνη μοτοσυκλέτα με αυτόματο σασμάν στην κατηγορία της

Εκτός των άλλων προσόντων της, η Africa ξεχωρίζει και για έναν ακόμη λόγο, καθώς είναι η μοναδική στην κατηγορία της που έχει επιλογή για αυτόματο σασμάν. Το κιβώτιο DCT αποτελεί πραγματική καινοτομία καθώς προσφέρει το πλεονέκτημα της απουσίας συμπλέκτη – λεβιέ ταχυτήτων, αφού οι αλλαγές πραγματοποιούνται αυτόματα. Επιπλέον, ο αναβάτης μπορεί να παρέμβει και να επιλέξει την πλήρως χειροκίνητη λειτουργία, δηλαδή να έχει αποκλειστικά αυτός τον έλεγχο του κιβωτίου, αλλάζοντας σχέσεις από διακόπτες στο τιμόνι.

Με κινητήρα που καίει όσο ένα Scooter 400άρη … μόνο 4,5 μέσα στην πόλη

O δικύλινδρος σε σειρά υγρόψυκτος 8-βάλβιδος κινητήρας αποδίδει 102 ίππους στις 7500σαλ. με τη μέγιστη ροπή να ανέρχεται στα 10,7 kg-m στις 6.250σαλ. Παρά την χωρητικότητα των 1084 κυβικών, είναι από τους οικονομικότερους με την κατανάλωση των 4,5 μέσα στην πόλη να παραπέμπει περισσότερο σε scooter 400 κυβικών. Φυσικά η παλέτα των ηλεκτρονικών είναι πλήρης και ελέγχεται μέσω μιας μονάδας μέτρησης αδράνειας (IMU) έξι αξόνων για διαχείριση της απόκριση του γκαζιού, του cornering ABS, του αναβαθμισμένου (7 επιπέδων) traction control, του φρένου του κινητήρα, του (3 επιπέδων) wheelie control και την αποτροπή ανύψωσης του πίσω τροχού.