Ducati Hypermotard 698 Mono: Το δυνατότερο μονοκύλινδρο παραγωγής
Κινητήρας 77,5 ίππων, 63Nm ροπή για μόλις 160 κιλά.
Πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα που δε σε αφήνουν να πας ήρεμα.
Ηλεκτρονικά βοηθήματα για να κρατηθεί το θηρίο στον δρόμο.
Κρατάει ζωντανή την κατηγορία των Supermotard.
DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e
Κινητήρας 77,5 ίππων, 63Nm ροπή για μόλις 160 κιλά.
Η Ducati ήρθε για άλλη μια φορά με το Hypermotard 698 Mono να μιλήσει στους πιστούς της μηχανοκίνησης με μια μοτοσικλέτα «εργαλείο» που βάζει τον πήχη στην κατηγορία fun factor λίγο πιο ψηλά. Πως το πετυχαίνει αυτό; Τοποθετεί ένα τετράχρονο, μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο, 659cc με 77,5 άλογα στις 9750σ.α.λ και 63Nm ροπής στις 8000σ.α.λ σε ένα σύνολο 160 κιλών, γεμάτο. Οι Ιταλοί επέλεξαν ευτυχώς να τοποθετήσουν το δικό τους σύστημα δεσμοδρομικών βαλβίδων, ώστε να επιτύχουν υψηλότερες στροφές και ιπποδύναμη. Να σημειωθεί ότι ο κόφτης έρχεται στις 10.250σ.α.λ. Αποτέλεσμα; Το πίσω λάστιχο να μαζεύει περισσότερα χιλιόμετρα από το μπροστά. Και επειδή ακόμα και η σούζα παίρνει βελτίωση, έχει και quickshifter προαιρετικά, για να αλλάζεις σχέσεις πάνω στον ένα τροχό. Δεν σου φτάνει αυτό; Η Ducati σου δίνει μία ακόμα επιλογή Termignoni κιτ εξάτμισης που με το καλημέρα έχεις +7 ίππους. 84,5 παρακαλώ. Η κατανάλωση που μετρήσαμε σε δοκιμαστικό που κάναμε ήταν 5,5λ/100km.
Πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα που δε σε αφήνουν να πας ήρεμα.
Το Hypermotard 698 Mono διαθέτει πλήρως ρυθμιζόμενο, ανεστραμμένο πιρούνι της πάχους 45mm Marzocchi, διαδρομής 215mm, όπως επίσης ρυθμιζόμενο και ένα monoshock της Sachs με διαδρομή 240mm. Για τα φρένα επιμελήθηκε η Brembo με τετραπίστονη δαγκάνα και 330mm δίσκο μπροστά και 245mm με μονοπίστονη πίσω. Το χωροδικτυωμένο πλαίσιο είναι Trellis, πανάλαφρο, ατσάλινο, τετράγωνης και στρογγυλής διατομής. Βλέπουμε λοιπόν ένα σύνολο με «πολεμικά» χαρακτηριστικά, και με όλα αυτά δεμένα αρμονικά μεταξύ τους, η χρήση του θέλει προσοχή.
Ηλεκτρονικά βοηθήματα για να κρατηθεί το θηρίο στον δρόμο
Αν και απλό φαινομενικά στην χρήση και την εμφάνισή του, το Hypermotard 698 Mono έχει ολόκληρη σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων που συναντάμε και στην Panigale V4, για να το κάνουν λίγο πιο φιλικό και ασφαλές στην χρήση του. Συστήματα όπως wheelie control και traction control υπάρχουν για να το κάνουν αυτό και φυσικά είναι πολλαπλών επιπέδων, μέχρι και πλήρους απενεργοποίησης, προκειμένου να έχεις το 100% της εμπειρίας που μπορεί να σου προσφέρει αυτό το μηχάνημα. Το ABS είναι και cornering και μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό. Υπάρχει ρύθμιση φρένου κινητήρα και 4 riding modes, το sport, το road, το urban και το wet, ενώ μπορείς να επιλέξεις και μεταξύ 3 power modes, τα high, medium και low. Τέλος, έχουμε και το Ducati Power Launch για ακριβείς και σωστές εκκινήσεις, ελεγχόμενες ηλεκτρονικά κι αυτές.
Κρατάει ζωντανή την κατηγορία των Supermotard
Η κατηγορία των supermotard πήρε τα πάνω της πολύ γρήγορα, έψαξε την θέση της στην αγορά και κατέληξε στον χαρακτήρα που βλέπουμε σήμερα, ο οποίος είναι fun moto. Είναι ουσιαστικά παιχνίδια για μεγάλα παιδιά. Κάνουν ένα πράγμα και το κάνουν καλά και αυτό είναι η διασκέδαση του αναβάτη τους κατά την οδήγηση. Για αυτό και με τον καιρό εκλείψαν από τους κατασκευαστές που ψάχνουν πιο πρακτικές και ίσως και πολυχρηστικές μοτοσυκλέτες. Από την άλλη όμως, εταιρίες όπως η Ducati, χτυπάνε στο συναίσθημα. Η εταιρία με αυτή τη μοτοσυκλέτα θέλει να σου δώσει το κάτι παραπάνω από μια απλή διεκπεραιωτική βόλτα πάνω της. Θα σου δώσει διασκέδαση, θα σε ξυπνήσει χωρίς να έχεις πιεί καφέ. Αυτό είναι η Ducati Hypermotard 698 Mono. Ένα fun to ride παιχνίδι που θα σε πάει από το σημείο Α στο σημείο Β με έναν ξεχωριστό, δικό της τρόπο.