Ducati MHR 900

Η Ducati Mike Hailwood Replica στιγμάτισε μια ολόκληρη εποχή όχι μόνο για τη Ducati, αλλά και για όλους τους κατασκευαστές. Ο κινητήρας της είχε χωρητικότητα 900 και 1000 κ.εκ.

Η Ducati έδωσε το όνομα ενός θρυλικού μοτοσυκλετιστή στο μοντέλο. Αυτό οφείλεται κυρίως στη θεαματική επιστροφή του Mike Hailwood το 1978, όπου με μια Ducati 900 SS κέρδισε το «Tourist Trophy». Για την ιταλική εταιρεία, η νίκη στο Isle of Man ήταν δώρο εξ ουρανού. Αν και λόγω γραφειοκρατίας δεν μπορούσε να κατασκευαστεί η μοτοσυκλέτα, η ομάδα των μηχανικών της Ducati ξεκίνησε να τη δημιουργεί στα κρυφά.    

Ωστόσο, οι κρατικοί φορείς ήθελαν να γευτούν κι αυτοί μέρος της επιτυχίας κι έδωσαν έτσι την άδεια στη MHR 900 να βγει στην παραγωγή. Η Ducati κυκλοφόρησε μόνο 300 κομμάτια το 1979, κυρίως για την αγορά της Αγγλίας. Με την πάροδο του χρόνου, η μοτοσυκλέτα υπέστη αλλαγές άλλοτε θετικές κι άλλοτε αρνητικές. Για παράδειγμα, μια αλλαγή πλαισίου το 1983 σε αυτό του S2 και ένας αναθεωρημένος κινητήρας με kickstarter προκάλεσαν πρόβλημα στη γεωμετρία του μοντέλου και κατά συνέπεια στη σταθερότητά του.

Επικράτησε μια σύγχυση στη Ducati για αρκετά χρόνια, αλλά ο αρχιμηχανικός Fabio Taglioni ξαναέφερε την εταιρεία στο επίπεδο που βρισκόταν. Κάπως έτσι, η παραγωγή της MHR 900 σταμάτησε το 1984. Ακολούθησε και η πώληση της εταιρείας το 1986 και οι νέοι ιδιοκτήτες, οι αδελφοί Καστιλιόνι, ήθελαν να παρουσιάσουν μια νέα σειρά μοτοσυκλετών.