LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πιο Premium, πιο δυνατό, πιο sport, πιο μοναδικό. Το Monster 1200 R, η ναυαρχίδα των γυμνών τεράτων του Borgo Panigale.

Υπέροχο και το νέο μαύρο χρώμα, δίνει έξτρα πόντους κακίας στο R των 160 αλόγων.

Η Ducati αναφέρεται στο Monster R ως "το πιο δυνατό γυμνό Ducati ever". Αναρωτιόμαστε πώς συγκρίνεται με το Streetfighter 1098 R.

Οι τεχνικοί αύξησαν την αποδοτικότητα του κινητήρα για την επίτευξη 160 hp / 9.250 σαλ., και 13,4 Kgm ροπής / 7.750 σαλ.

Όμορφη η ξεχωριστή λευκή ρίγα που διαπερνά το κόκκινο R κατά μήκος, ενώ στο στάνταρ εξοπλισμό βρίσκουμε και σταμπιλιζατέρ.

Νέες εξατμίσεις, και μείωση ρύπων και θορύβων, κάνουν το Monster 1200 R το πρώτο τέρας που καλύπτει τις Euro 4.

Ducati Monster 1200 R. Επίσημη παρουσίαση

Η Ducati παρουσίασε το νέο Monster 1200 R, το οποίο πλασάρει ως το δυνατότερο γυμνό μοντέλο της ιστορίας της. Τα επίσημα στοιχεία κάνουν λόγο για 160 hp / 9.250 σαλ., και για 13,4 Kgm ροπής / 7.750 σαλ.

 
Με το 1200 R οι σχεδιαστές ήθελαν μεν να παραμείνουν στα πρότυπα της οικογένειας Monster, την ίδια όμως στιγμή επεδίωκαν να δώσουν στη ναυαρχίδα των τεράτων τους, ξεχωριστές στιλιστικές νότες. Ξεκίνησαν από τη σέλα, η οποία είναι ακόμα πιο λιτή, κοντή και στενή από των υπόλοιπων Monster, ενώ η Ducati μας λέει πως η σέλα του συνεπιβάτη είναι ακόμα πιο μικρή από πριν -πάντως δεν μας τη δείχνει στις φωτογρφίες, αφού σε όλες είναι καλυμμένη από τον "κοκοβιό", που μετατρέπει σε μονόσελο το R.

Νέο είναι το υποπλαίσιο, με ακόμα πιο ελαφρύ δομικό σχέδιο. Οι βάσεις των μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι ξεχωριστές από του αναβάτη (ώστε να μπορείς να τα αφαιρέσεις) και εφαρμόζουν απευθείας στο υποπλαίσιο. Η αλουμινένια βάση της πινακίδας κυκλοφορίας είναι ψηλά τοποθετημένη, ώστε να τονιστεί ακόμα περισσότερο το τερατώδες πίσω ελαστικό 200/55, το οποίο χάρη στο ψηλότερα τοποθετημένο υποπλαίσιο βρίσκεται ακόμα μακρύτερα από την ουρά, ελαφραίνοντας ακόμα περισσότερο το πίσω μέρος. Οι σφυρήλατες ζάντες (σφυρήλατα είναι και τα μαρσπιέ) διαθέτουν το ίδιο "tri-W" σχέδιο όπως οι ζάντες των Panigale S / R.

Το Monster 1200 R διαθέτει αρκετά ακόμη premium στοιχεία, όπως είναι μια μεταλική πλάκα με τον αριθμό του μοντέλου, που βρίσκεται στη σέλα του συνεπιβάτη -όταν αφαιρεθεί το κάλυμμα του μονόσελου, αλλά και βουρτσισμένα ατσάλινα καλύμματα στο ψυγείο, με το γραφικό "R" πάνω τους. Η σέλα έχει ραφτεί με 2 διαφορετικά υλικά, ενώ ένα κόκκινο σιρίτι οριοθετεί τη σέλα του αναβάτη, δίνοντας άλλο αέρα στην κατασκευή. Τέλος, από ανθρακόνημα είναι το μπροστινό φτερό.

Ο Testastretta 11° DS κινητήρας έχει βελτιωθεί για να αποδίδει περισσότερη δύναμη και ροπή (160 hp / 9.250 σαλ., και 13,4 Kgm ροπής / 7.750 σαλ.) από τα υπόλοιπα δύο Monster 1200 (145 hp το S, και 135 hp το απλό 1200), ενώ είναι συμβατός και με τις προδιαγραφές Euro 4 (τα υπόλοιπα Monster καλύπτουν τις Euro 3). Οι τεχνικοί αύξησαν την αποδοτικότητα της εισαγωγής αέρα, της καύσης και της εξαγωγής. Νέα είναι τα σώματα του ψεκασμού, με διάμετρο 56 χλστ., αντί για τα 53 χλστ. των υπόλοιπων Monster. Νέες είναι και οι κυλινδροκεφαλές, ενώ αυξημένη είναι η συμπίεση στο 13,0:1 -σε σχέση με το 12,5:1 των έτερων Monster 1200. Ολοκαίνουργιες είναι οι εξατμίσεις, με μεγαλύτερης διατομής σωλήνες 58 χλστ. και με νέα τελικά που καλύπτουν τις Euro 4. Για τις συγκεκριμένες προδιαγραφές έχουν μειωθεί και οι υπόλοιποι μηχανικοί θόρυβοι, με νέο κάλυμμα συμπλέκτη, και νέα πιστόνια, με επίστρωση γραφίτη. Το γκάζει είναι Ride by Wire, με 3 χάρτες ανάφλεξης, ενώ φυσικά ο συμπλέκτης είναι περιορισμένης ολίσθησης. Παρά την αυξημένη απόδοση, αραιά παραμένουν τα διαστήματα service, με τη Ducati να δίνει ρύθμιση βαλβίδων κάθε 30.000 χλμ., και αλλαγή λαδιού κάθε 15.000.

Όσον αφορά στο πλαίσιο και στη γεωμετρία του R, η Ducati αναφέρει σήκωμα του πλαισίου κατά 15 χλστ., για επίτευξη μεγαλύτερων κλίσεων στην πίστα -50 μοίρες αναφέρονται ως μέγιστη κλίση. Έτσι μεγαλώνει και το ύψος σέλας, από τα 810 χλστ. του S στα 830 του R, ενώ η φίρμα του Borgo Panigale δίνει 2 χλστ. μικρότερο μεταξόνιο στο R από το S (1.509 έναντι 1.511 χλστ.) και μικρότερο ίχνος (89 από 93,2 χλστ.), κάνοντας ελαφρώς πιο ευέλικτο το R. Χάρη σε σφυρήλατες ζάντες και μαρσπιέ, και σε κάποια carbon εξαρτήματα, δυο κιλά ελαφρύτερο δίνει η Ducati το R από το S (180 κιλά άδειο και 207 γεμάτο, έναντι 182 και 209 του S). Ίδιες με του S είναι και οι αναρτήσεις, Ohlins μπρος-πίσω, ενώ τη διαφορά στο R κάνει η μεγαλύτερη διαδρομή πίσω (159 χλστ. αντί για 152) αλλά και το σταμπιλιζατέρ της Ohlins που έρχεται στο στάνταρ εξοπλισμό. Ίδια όμως με το S είναι και τα φρένα, που προέρχονται από το Panigale 1299, με μόνη αλλαγή την κατά 5 χλστ. μεγαλύτερη δισκόπλακα πίσω (245 χλστ.). Διαφορές βρίσκουμε όμως στους τροχούς, με το R να διαθέτει σφυρήλατες ζάντες 3,5 και 6 ιντσών (ίδιες οι διαστάσεις με το S), και με ελαφρώς φαρδύτερο πίσω ελαστικό (200 αντί για 190). Διαφορετικά είναι και τα ελαστικά, με το R να φοράει τα Pirelli Diablo Supercorsa SP, αντί για τα Pirelli Diablo Rosso ΙΙ του S.

Το Monster 1200 R θα διατίθεται σε 2 χρωματισμούς, κόκκινο (Ducati Red) και μαύρο (Thrilling Black).


Δείτε παρακάτω, το επίσημο βίντεο του Ducati Monster 1200 R.

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ