LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η σέλα είναι άνετη για μεγάλες και μικρές αποστάσεις και θα βολέψει πολλούς και διαφορετικούς σωματότυπους.

Το πολυόργανο του Monster, η μεγάλη LCD οθόνη, φέρει δεκάδες ευανάγνωστες ενδείξεις εκτός από δείκτη βενζίνης.

Οι αναρτήσεις κάνουν πολύ καλή δουλειά τόσο με τον έλεγχο των τροχών του Monster όσο και με τα επίπεδα της άνεσης.

Εργονομία: Σπορ αλλά πιο χρηστικό

Η θέση οδήγησης είναι σε γενικές γραμμές λιγότερο επιθετική από του 796 χωρίς όμως να απουσιάζει η σπορ αίσθηση. Τα μαρσπιέ βρίσκονται ψηλά για να σας υπενθυμίζουν ότι κάθεστε πάνω σε Monster. Το τιμόνι όμως έχει έρθει 40 χλστ. πιο ψηλά και 40 χλστ. πιο κοντά στον αναβάτη για άνεση στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες. Αυτό θα βολέψει κοντούς και ψηλούς, οι οποίοι θα επιθυμούσαν λίγο περισσότερη άπλα σε υψηλότερες ταχύτητες, όπου το 796 ήταν πιο άνετο στο σκύψιμο. Επίσης, το μικρό κόψιμο του τιμονιού, σήμα κατατεθέν των Monster, κάνει την εμφάνισή του και στο 821 δυσχεραίνοντας τη ροή ανάμεσα στα αυτοκίνητα σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος.

Η μεγάλη LCD οθόνη φέρει εντυπωσιακό πλήθος πληροφοριών και το μόνο ατόπημα της Ducati το οποίο συνοδεύει όλα τα Monster είναι η έλλειψη δείκτη βενζίνης. Ο αναβάτης πληροφορείται για τα επίπεδα της από λαμπάκι αλλά και από χιλιομετρητή για τη «ρεζέρβα». Από τη σέλα δεν έχουμε κανένα παράπονο από την άνεση που προσφέρει. Είναι μεγάλη σε διαστάσεις, με αντιολισθητική επένδυση, το αφρώδες της είναι πλούσιο και ποιοτικό και τα πόδια φτάνουν κάτω χωρίς πρόβλημα. Οι πιο κοντοί μπορούν να την χαμηλώσουν σχετικά εύκολα με την αφαίρεση πλαστικών από τη σέλα αλλά και από τη μοτοσικλέτα. Ο συνεπιβάτης βγαίνει επίσης σημαντικά κερδισμένος σε σχέση με πριν. Η σέλα του, χωρίς το πανέμορφο κάλυμμά της, είναι πιο φαρδιά και μακριά, φέρει πρακτικές χειρολαβές και τουλάχιστον σε αποστάσεις και χρόνους πόλης θα του προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης. 

Να κλείσουμε τον τομέα της εργονομίας με ένα θετικό και ένα... περίεργο. Τα φώτα με τις λάμπες αλογόνου και τα LED θέσης αποδίδουν πλέον σωστά και στη μεγάλη σκάλα τους με τη δέσμη να είναι σημαντικά πιο δυνατή σε σχέση με πριν. Το περίεργο έχει να κάνει με τα αλάρμ που ενεργοποιούνται αν κρατήσετε το κουμπί των φλας αριστερά για τέσσερα δευτερόλεπτα. Όχι ό,τι πιο πρακτικό για κάποιο έκτακτο περιστατικό. Τουλάχιστον υπάρχουν αν χρειαστεί να σταματήσετε στην άκρη του δρόμου.

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ