Το ηλεκτρονικό πακέτο ασφάλειας αποτελεί μέρος το βασικού εξοπλισμού του Monster 821 και περιλαμβάνει ό,τι ακριβώς περιμένει κανείς από μια γυμνή μοτοσικλέτα επιδόσεων που φέρει το σήμα της Ducati. Χάρη στην παραμετροποίηση που προσφέρει το ABS, το Traction Control αλλά και το ηλεκτρνικό γκάζι, το DSP δίνει στον αναβάτη την επιλογή τριών προεπιλεγμένων προγραμμάτων απόδοσης και συνεργασίας των ηλεκτρονικών συστημάτων, Sport, Touring και Urban. Τα προγράμματα μπορούν να παραμετροποιηθούν, ανάλογα με τα γούστα του αναβάτη παρέχοντάς του απόλυτη ελευθερία, ενώ εύκολα επανέρχονται στις αρχικές τους ρυθμίσεις.
To ABS της Bosch (9MP) ρυθμίζεται σε τρία διαφορετικά επίπεδα παρεμβατικότητας. Το πρώτο επίπεδο είναι και το πιο σπορ αφού το σύστημα δεν εμποδίζει καθόλου την ανύψωση του πίσω τροχού στο δυνατό φρενάρισμα και επεμβαίνει λιγότερο στη σταθερότητα. Στο δεύτερο επίπεδο ασκεί μερικό έλεγχο στην ανύψωση του πίσω τροχού, ενώ στο τρίτο η απόλυτη σταθερότητα στο φρενάρισμα και η συνεχής επαφή του πίσω τροχού με το οδόστρωμα έχουν προτεραιότητα. Ο αναβάτης, τέλος, έχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS.
Ρυθμιζόμενο είναι και το Traction Control το οποίο ρυθμίζεται σε οχτώ διαφορετικά επίπεδα ευαισθησίας και «ανοχής» στο σπινάρισμα του πίσω τροχού με την επέμβαση να πραγματοποιείται αποκλειστικά στην ανάφλεξη. Το πρώτο επίπεδο είναι και το λιγότερο παρεμβατικό, ενώ και σε αυτή την περίσταση υπάρχει η επιλογή της απενεργοποίησης.
Από το ηλεκτρονικά του Monster δεν λείπουν ούτε οι διαφορετικές χαρτογραφήσεις που μεταμορφώνουν την απόδοσή του μοτέρ αλλάζοντας την απόκριση αλλά και την ισχύ. Οι επιλογές High και Medium έχουν την ίδια μέγιστη απόδοση των 112 ίππων αλλά η απόκριση στη Medium είναι πιο βελούδινη. Στην επιλογή Low, που την βλέπουμε και στο “Urban” του DSP, η απόκριση γίνεται ακόμη πιο “φιλική” ενώ η απόδοση περιορίζεται στους 75 ίππους.