Μεγάλο μέρος της συμπεριφοράς της μοτοσικλέτας οφείλεται στα ελαστικά. Αν είναι κακοσυντηρημένα, πέρα από το όριο ζωής τους ή απλά με λάθος πίεση, ξεκινούν τα προβλήματα – από αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, μέχρι κίνδυνο πτώσης και ατυχήματος. Έχετε, λοιπόν, στο νου σας κάποιους απλούς κανόνες, ώστε να μη… χάσετε την άσφαλτο κάτω από τα πόδια σας.
· Στο πλαϊνό τμήμα των ελαστικών σας αναγράφεται από τον κατασκευαστή τους η προτεινόμενη πίεση την οποία πρέπει να έχουν. Καλό θα είναι να προσπαθείτε να διατηρείτε την πίεση αυτή και να την ελέγχετε όταν τα λάστιχα είναι ακόμα κρύα.
· Η θερμοκρασία περιβάλλοντος επηρεάζει την πίεση των ελαστικών και θεωρείται λογικό για ένα ελαστικό να χάνει περίπου 1 psi το μήνα κάτω από λογικές συνθήκες χρήσης. Όσο πέφτει η θερμοκρασία τόσο πέφτει και η πίεση, ενώ υπολογίζεται ότι για κάθε περίπου 5,5 βαθμούς Κελσίου, χάνουμε άλλο 1 psi. Φυσικά μία τέτοια συμπεριφορά από ένα ελαστικό είναι νορμάλ! Αυτό που λέμε εδώ είναι ότι πρέπει να ελέγχουμε την πίεση των ελαστικών σχεδόν κάθε εβδομάδα, κυρίως το χειμώνα.
· Αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα, προτιμήστε για το χειμώνα ένα σετ ελαστικών με μαλακότερη γόμα, για να ζεσταίνονται ευκολότερα πάνω στο παγωμένο οδόστρωμα, προσφέροντας πρόσφυση γρηγορότερα.
· Καλή και εύκολη λύση τα «κορδόνια» και τα μπαλώματα για να καλύπτουμε τρύπες από καρφιά και μικρά σκισίματα, αλλά θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι δεν μπορείτε να τοποθετήσετε με ασφάλεια, δύο κορδόνια μέσα στο ίδιο τεταρτημόριο της επιφάνειας του ελαστικού (1mm x 1mm).
· Δεν μπορείτε επίσης να τοποθετήσετε πάνω από δύο κορδόνια (ή μπαλώματα) στο ίδιο ελαστικό ταυτόχρονα και να παραμείνετε ασφαλείς. Οι κατασκευάστριες εταιρείες τέτοιων προϊόντων επισημαίνουν συγκεκριμένα τα δύο παραπάνω παραδείγματα και δηλώνουν μάλιστα ότι για ένα ελαστικό με δείκτη ταχύτητας «Η» ( < 200 χλμ.) και ένα κορδόνι ή μπάλωμα επάνω του, η ταχύτητα θα πρέπει να περιοριστεί στο 40%. Όπως είναι λογικό, τίποτα δεν αντικαθιστά την τοποθέτηση καινούργιου ελαστικού.
BMW S1000 και Μ1000: Ακόμα «πιο RR» το 2025
Kawasaki Z900: «Εξυπνότερο» με IMU και Ride-by-Wire
Η CFMOTO προχωράει στην παραγωγή του πρώτου της V4 1000 κυβικών σε συνεργασία με την KTM
KYMCO, Yadea και Voge: Νέα μοντέλα από την EICMA στην Ελλάδα μέσω της Mototrend
Gianneas Moto: Η απόλυτη λύση για την αποκατάσταση μετά από τρακάρισμα
QJMOTOR SRT 700SX: Off-Road χαρακτήρας με επώνυμα περιφερειακά
Πριν αγοράσεις μοτοσυκλέτα: Γιατί το mototriti είναι one stop shop ενημέρωσης 24/7
Ηλεκτρικά που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα με κάτω από 1.250 ευρώ
CB1000F: Το CB-F concept της Honda που φήμες λένε ότι θα πάρει σάρκα και οστά.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr