Τιμή: 9.000 ευρώ
To ανανεωμένο NC750X εξακολουθεί να αξιοποιεί το χώρο που θα έπρεπε να υπάρχει το ρεζερβουάρ, προσφέροντας στον αναβάτη του τη δυνατότητα να τοποθετήσει ένα full face κράνος. Επιπλέον, σα να μην έφτανε ο συγκεκριμένος χώρος για να καταστήσει το NC πρακτικό όσο ένα scooter, το ανανεωμένο μοντέλο της Honda διαθέτει αυτόματη μετάδοση, χάρη στο σύστημα DCT.
Το DCT, μάλιστα, ήταν ένα από τα χαρακτηριστικά του Honda που βελτιώθηκαν, μαζί με τις επιδόσεις (χάρη στον μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρα), τον πίνακα οργάνων και τη σέλα, μεταξύ άλλων. Οι αλλαγές των σχέσεων είναι ταχύτατες και γλυκές με την επιτάχυνση να έρχεται αδιάκοπα στις αυτόματες αλλά και στη χειροκίνητη λειτουργία.
Κατά τα άλλα το NC παρουσιάζεται στο δρόμο το ίδιο ικανότατο με το περσινό μοντέλο. Μέσα στην πόλη κινείται ταχύτατα με το άριστο ζύγισμα, το μικρό πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού να του προσδίδουν εξαιρετική ευελιξία. Στον αυτοκινητόδρομο η μοτοσικλέτα της Honda είναι υποδειγματικά σταθερή μέχρι την τελική της και το μόνο που θα περιορίσει την ταχύτητα ταξιδιού κοντά στα 140-150 χλμ./ώρα είναι η κοντή ζελατίνα η οποία ωστόσο στέλνει ομοιόμορφα τον αέρα στο κράνος του αναβάτη.
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 745
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 54/6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,94/4.750
Βάρος (κιλά): 229
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr