25 χρόνια μετά την πρώτη του παρουσίαση το Hornet αλλάζει. Γίνεται δικύλινδρο και πιο νεανικό, έχοντας όμως και δυνατότερο τσίμπημα από ποτέ, με σκοπό να επαναλάβει την επιτυχία του πρόγονού του στη νέα εποχή.
+: Ευελιξία, κινητήρας, value for money -: Λειτουργία traction control
Το Hornet δεν θεωρείται άδικα μια από τις πιο δημοφιλείς μοτοσυκλέτες της Honda. Από το 1998 που εμφανίστηκε για πρώτη φορά συνδύαζε σπορ στοιχεία με τη γνωστή φιλική συμπεριφορά της ιαπωνικής εταιρίας αλλά και με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 600 κυβικών που το έκανε ευκολοδήγητο στην πόλη, αλλά παράλληλα ικανό στη σπορ οδήγηση. Η απουσία της σφήκας τα τελευταία χρόνια άφησε ένα κενό που έπρεπε να καλυφθεί, ιδιαίτερα τώρα που οι μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτες είναι ξανά στο προσκήνιο. Και τα naked πάντα θα έχουν το δικό τους κοινό, σε αντίθεση όμως με τα τετρακύλινδρα τα οποία χάνουν συνεχώς έδαφος. Έτσι η Honda δεν έπρεπε απλώς να επαναφέρει το επιτυχημένο όνομα, αλλά να δημιουργήσει μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα, προσαρμοσμένη στα δεδομένα της νέας εποχής. Επέλεξε λοιπόν δύο κυλίνδρους και 750 κυβικά ώστε το νέο Hornet να είναι προσιτό, εξίσου ευκολοδήγητο αλλά ακόμη πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση.