Μετά από πολυήμερη καθημερινή χρήση του Lucking Pro μέσα στην Αθήνα, εκτιμήσαμε την χρηστικότητα και την οικονομία που προσφέρει. Φορτίζοντάς το στο γραφείο, τα έξοδά μας ήταν μηδενικά και η οδήγηση ήταν εξίσου ευχάριστη όσο με ένα scooter με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει άφθονη ισχύ και μπορεί να ωθήσει το Lucking Pro στα 80χλμ/ω σε 18,6 δευτερόλεπτα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το οποίο το φέρνει στην γειτονιά των 125αριών βενζίνης. Η πιο σημαντική επίδοση όμως για την καθημερινή αστική οδήγηση είναι το 0-50χλμ/ω, αφού δεν θα χρειαστεί να ξεπεράσεις αυτή την ταχύτητα από φανάρι σε φανάρι και ιδιαίτερα όταν υπάρχει κίνηση και το Lucking Pro το ολοκληρώνει σε 5,5 δευτερόλεπτα, μία πολύ καλή επίδοση. Η απόδοση της ισχύος είναι συνεχής και γραμμική, ενώ τα τρία Riding Modes δεν έχουν μόνο διαφορετική τελική αλλά και διαφορετική επιτάχυνση με την μέγιστη να αποδίδεται στο Mode 3 και την πιο ήπια για καλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας στο Mode 1. Χρησιμοποιώντας τα Modes 1 και 2 και κινούμενοι με ταχύτητα από 45 έως και 70χλμ/ω σε κεντρικούς δρόμους όπως την Ποσειδώνος, την Συγγρού και την Βουλιαγμένης αλλά και στα στενά διάφορων δήμων της Αθήνας, το Lucking Pro μας "έβγαλε" 150 χιλιόμετρα με μία πλήρη φόρτιση. Στο Mode 1 μάλιστα η πραγματική του αυτονομία συμβαδίζει με τους ισχυρισμούς της εταιρείας, ενώ ακόμα και με συνεχή χρήση του Mode 3 με τέρμα γκάζι, η αυτονομία θα ξεπεράσει τα 100 χιλιόμετρα. Μία διαφορά που ίσως ξενίσει κάποιους αναβάτες, είναι η πλήρης απουσία φρένου κινητήρα. Η οδήγηση με ροή λοιπόν, ευνοεί την εξοικονόμηση ενέργειας, ώστε να διασφαλιστεί η μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι το scooter χρειάστηκε 38,5 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 80χλμ/ω, ενώ λόγω της υψηλής ταχύτητας που μπορεί να πιάσει 105χλμ/ω, θα θέλαμε ιδανικά να εξοπλίζεται είτε με ένα σύστημα CBS ή ABS, τα οποία όμως δεν είναι υποχρεωτικά για τα ηλεκτρικά scooter σύμφωνα με την Ε.Ε. Φυσικά η διήθηση με αυτό το scooter ήταν παιχνιδάκι και το τιμόνι κόβει αρκετά χαρίζοντας μία σχετικά μικρή ακτίνα αναστροφής. Διαθέτει μάλιστα και όπισθεν, στοιχείο που κάνει το ξεπαρκάρισμα από στενούς χώρους πολύ εύκολο.