Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
  • Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
  • Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
  • Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά

Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά

Το E-RIDE Liberty τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα συνεχούς ρεύματος 1.000 Watt, o οποίος είναι τοποθετημένος στο εσωτερικό του πίσω τροχού ώστε να μην υπάρχει απώλεια ισχύς. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 3 mode, όπου επηρεάζεται μόνο ο ρυθμός με τον οποίο πιάνει την τελική ταχύτητα των 25χλμ./ώρα. Η 48V μπαταρία που εφοδιάζεται είναι λιθίου κι έχει χωρητικότητα 20Ah, είναι αποσπώμενη και η φόρτιση της μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε οικιακή πρίζα. Η αυτονομία της μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 45 χλμ., με τη πλήρη φόρτιση της να διαρκεί 4 με 6 ώρες, ενώ το ίδιο μοντέλο σε λίγο καιρό θα διατίθεται και με μπαταρία μολύβδου-οξέος. Υπεύθυνα για την πέδηση του Liberty είναι δύο δισκόφρενα, ενώ στο τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα συμβατικό πιρούνι μπροστά και ένα μονό αμορτισέρ πίσω, με τα ελαστικά που ντύνουν τις ζάντες να είναι διαστάσεων 18x2.5.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1E-RIDE Liberty - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψή μας
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά