Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Το E-RIDE Liberty μπορεί να είναι ένα scooter που οδηγείται χωρίς δίπλωμα, αλλά δεν έχει σχεδόν σε τίποτα να ζηλέψει από «μεγαλύτερα» μοντέλα (πλην των επιδόσεων), ίσως το αντίθετο θα λέγαμε αφού είναι εξαιρετικά ευκολοδήγητο. Ο αναβάτης θα του πάρει αμέσως τον αέρα και θα νιώσει ασφάλεια πάνω του, ενώ όπως προαναφέραμε δεν θα δυσκολευτεί να βρει τη θέση του. Θα θέλαμε το ντουλαπάκι στην ποδιά να ανοίγει και χωρίς τη χρήση κλειδιού για εύκολη πρόσβαση, αλλά είναι μια λεπτομέρεια που δεν θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητα σου και προσφέρει αυξημένα επίπεδα ασφάλειας. Στο άνοιγμα του γκαζιού το scooter θα πιάσει γρήγορα την τελική των 25 χλμ./ώρα και η περιορισμένη ταχύτητα του δεν θα προβληματίσει σε μικρές ανηφόρες.


Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Με δεύτερο άτομο πίσω, τα πράγματα είναι πιο στριμωγμένα και για τους δύο και για τον ηλεκτροκινητήρα του scooter, ο οποίος όμως θα βγάλει εις πέρα τη διαδρομή χωρίς να παραπονεθεί ιδιαίτερα και θα αυξήσει μόνο την κατανάλωση ρεύματος. Η ποιότητα κύλισης του είναι καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας και σε συνδυασμό με την αθόρυβη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα, θα προσφέρει ήρεμες διαδρομές, με τη μαλακή σέλα να είναι σύμμαχος του αναβάτη. Οι αναρτήσεις προσφέρουν την απαραίτητη σταθερότητα ακόμα και σε απότομες αλλαγές κατευθύνσεως αποσβαίνοντας αποτελεσματικά με μόνη εξαίρεση οδόστρωμα με πολύ έντονες και συνεχόμενες κακοτεχνίες. Τα φρένα του είναι εξαιρετικά για τις ταχύτητες που αναπτύσσει και θα το σταματήσουν άμεσα και με ασφάλεια, με την αίσθηση τους να συνηθίζεται από τη πρώτη στιγμή. Μέσα στην πόλη, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και το μικρό του βάρος (μόλις 97,5 κιλά) κάνουν το χειρισμό ανάμεσα από τα αυτοκίνητα παιχνιδάκι, κάτι που είναι και το βασικό πλεονέκτημα σε ένα scooter αστικής μικροκινητικότητας.

Σελίδα 1E-RIDE Liberty - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψή μας
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά

ESF: Ηλεκτροκίνηση για όλους!