Πιο συγκεκριμένα, οι εικόνες που βλέπετε λέγεται ότι προέρχονται κατευθείαν από το εργοστάσιο της εταιρείας, στο Hinckley. Αν και κάποιο λογότυπο δεν υπάρχει επί της μοτοσυκλέτας, πέρα από την ονομασία Thruxton, είναι σαφές ότι η μοτοσυκλέτα είναι νέα και διαφορετική. Φυσικά, επάνω της ξεχωρίζει τόσο το ενιαίο, ανθρακί χρώμα της, όσο και η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος –κάτι το οποίο είχαμε αποκαλύψει και νωρίτερα, μέσα από την πρώτη μας είδηση. Το μοντέλο φέρεται να έχει ένα εμπρόσθιο fairing κλασικού τύπου, όλο από ανθρακόνημα, ενώ χρήσεις του υλικού βλέπουμε και πιο καθαρά πλέον, στα φτερά των τροχών, κοντά στα μαρσπιέ και στην ουρά, αλλά και στις απολήξεις των εξατμίσεων.
Οι ζάντες παραμένουν ακτινωτές αλλά είναι μαύρου χρώματος, ενώ εντύπωση προκαλεί η επιλογή των ελαστικών: Πρόκειται για τα υψηλών επιδόσεων Metzeler Racetec RR, που αν μη τι άλλο αποκαλύπτουν την τοποθέτηση του μοντέλου στην αγορά και τις...προθέσεις του. Οι αναρτήσεις της Ohlins παραμένουν εμπρός και πίσω, όπως και τα Brembo φρένα και το αλουμινένιο ψαλίδι, χαρακτηριστικά της έκδοσης Thruxton R. Αν προσέξετε μάλιστα τον προβολέα, πρόκειται για μια μονάδα σαν αυτές που χρησιμοποιούνται στις μοτοσυκλέτες παραγωγής της εταιρείας, ενισχύοντας τα σενάρια για την μελλοντική εμφάνιση του μοντέλου.
Εξωτερικά, δεν φαίνεται να αλλάζει κάτι άλλο. Εσωτερικά, οι ξένοι συνάδελφοι κάνουν λόγο για ένα φρεσκάρισμα του δικύλινδρου κινητήρα, που θα τον κάνει ισχυρότερο ξεπερνώντας ίσως τους 100 ίππους. Περισσότερα στοιχεία αναμένονται.