Είναι η Piaggio η πιο οργανωμένη μάρκα στα συνεργεία της;
On line ραντεβού για όλα τις τα συνεργεία .
Πρώτη μάρκα με διαφορά και η μοναδική με οργάνωση … Mercedes.
Κλείνεις ραντεβού από το κινητό σου με 2 απλές κινήσεις
On line ραντεβού για όλα της τα συνεργεία
Η Piaggio προχωρά σε μια κίνηση η οποία δείχνει τον βαθμό τόσο της οργάνωσής της όσο και του εκμοντερνισμού της. Πλέον ένας κάτοχος σκούτερ της ιταλικής εταιρείας μπορεί να κλείσει ραντεβού με κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Piaggio, μέσω της ιστοσελίδας της ελληνικής αντιπροσωπείας και μάλιστα έχοντας ήδη αναφέρει το θέμα που αντιμετωπίζει (ή το ανταλλακτικό που ψάχνει), η εξυπηρέτηση θα είναι σίγουρα πιο άμεση και πιο ακριβής. Αν για παράδειγμα κλείσεις ραντεβού για σέρβις των 5.000 χλμ., οι μηχανικοί που θα έχουν δει το μήνυμα θα γνωρίζουν ήδη ακριβώς τι πρέπει να κάνουν και πόση ώρα θα τους πάρει, κάτι που γλιτώνει χρόνο από τον καταναλωτή.
Πρώτη μάρκα με διαφορά και η μοναδική με οργάνωση … Mercedes
Ας το δούμε όμως και από την άλλη πλευρά. Πέρα από το γεγονός ότι το σύστημα αυτό είναι πιο βολικό για τον κάτοχο ενός σκούτερ Piaggio, είναι και ακραία πιο βολικό για την ίδια την εταιρεία. Με το ραντεβού να κλείνεται online και το πρόβλημα που χρειάζεται να λυθεί είναι ήδη γνωστό, οι υπεύθυνοι των συνεργείων μπορούν να προγραμματίσουν όχι μόνο την ροή της ημέρας, αλλά ακόμα και την ροή της εβδομάδας ή του μήνα, τόσο όσον αφορά τα υλικά και εργατικά κόστη, όσο και στο κομμάτι της απόστασης μεταξύ των ραντεβού. Έτσι, η λογική πίσω από αυτή την κίνηση, είναι ότι θα πηγαίνεις στο συνεργείο στο προκαθορισμένο ραντεβού, το πρόβλημα θα είναι ήδη γνωστό και έτσι δεν θα υπάρχουν καθυστερήσεις στην «γραμμή παραγωγής». Φυσικά υπάρχουν και οι απρόοπτες περιπτώσεις, όμως η γενική ιδέα είναι σωστή και βολική.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Κλείνεις ραντεβού από το κινητό σου με 2 απλές κινήσεις
Πώς γίνεται όμως αυτό; Ο κάτοχος σκούτερ Piaggio που θέλει να κλείσει ένα ραντεβού, μπορεί να μπει στην ιστοσελίδα της ελληνικής αντιπροσωπείας και εκεί πατώντας κλείσε ένα ραντεβού εμφανίζεται η καρτέλα που ζητάει τα στοιχεία του. Πέρα από τα προσωπικά του στοιχεία και τα στοιχεία επικοινωνίας, ο αναβάτης βάζει την πινακίδα του - κάτι που επιτρέπει στους μηχανικούς να ελέγξουν άμεσα τι δουλειές έχουν ήδη γίνει πάνω στο σκούτερ (αν αυτό έχει κάνει όλες του τις επισκευές σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο) – και έπειτα διαλέγει τύπο σέρβις και ημερομηνία. Υπάρχει και ένα ελεύθερο πεδίο για σχόλια, όπου μπορεί κανείς να προσθέσει περισσότερες λεπτομέρειες (π.χ. σπασμένη μανέτα), ώστε να βοηθήσει σε όλη αυτή την ταχύτερη εξυπηρέτηση που αναφέραμε προηγουμένως. Τέλος, αφού συμπληρώσει όλα αυτά τα στοιχεία διαλέγει σε ποιο σημείο εξυπηρέτησης επιθυμεί να απευθυνθεί και αυτό θα επιβεβαιώσει την κράτησή του βάση της διαθεσιμότητας.