Το Edison, θέτει πολύ σοβαρή υποψηφιότητα για όσους αναζητούν ένα μέσο μετακίνησης που να έχει χαμηλό κόστος κτήσης, αλλά και χρήσης, αφού δεν καταναλώνει βενζίνη και η συντήρησή του περιορίζεται μόνο σε κάποια αναλώσιμα (ελαστικά, τακάκια κ.λ.π.).

Daytona Edison 50

Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

Το Edison μας δείχνει πώς θα μπορούσε να είναι στο μέλλον η αστική μετακίνηση, οπότε η σχεδίασή του είναι σύγχρονη και φουτουριστική με το scooter να έχει γενικά compact διαστάσεις. Ο εμπρός προβολέας με τους δυο προτζέκτορες, το πίσω φωτιστικό σώμα και τα φλας, είναι όλα τεχνολογίας LED προσθέτοντας πόντους στην εμφάνιση του Edison, ενώ οι μικρές απαιτήσεις τους σε ενέργεια δεν επιβαρύνουν τη μπαταρία.

Ο χώρος κάτω από τη σέλα καταλαμβάνεται κυρίως από τη μπαταρία. Δεν θα χωρέσει κράνος τύπου jet, αλλά ο ιδιοκτήτης θα καταφέρει να αποθηκεύσει ένα σετ αδιάβροχα, γάντια, χαρτιά ή άλλα μικροαντικείμενα. Στην ποδιά υπάρχει γάντζος και μια βαθιά θήκη με θύρα USB. Το Edison  είναι εφοδιασμένο με μια ευανάγνωστη LCD οθόνη και ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει τον φωτισμό της μέσα από 7 χρωματισμούς.

Το Edison 50 εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 1200W, ο οποίος φέρει την υπογραφή της Bosch με ότι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο ποιότητας και αξιοπιστίας. Η απόδοσή του είναι 2,56 ίπποι στις 570 σ.α.λ, αλλά εντυπωσιακό είναι το νούμερο της ροπής που αγγίζει τα 1,73 κιλά, επίσης στις 570 σ.α.λ, δηλαδή είναι αντίστοιχη ενός βενζινοκινητήρα 150 κυβικών εκατοστών. Είναι τοποθετημένος στο κέντρο του πίσω τροχού, οπότε δίνει απευθείας κίνηση χωρίς να χρειάζεται αλυσίδα ή ιμάντας. Η λύση αυτή ελαττώνει τον θόρυβο κύλισης, μειώνει τις απώλειες ενέργειας και φυσικά, περιορίζει τα ήδη μηδαμινά έξοδα συντήρησης.

Υπεύθυνη για την τροφοδοσία του ηλεκτρικού κινητήρα είναι μια μπαταρία λιθίου 60v και 24Ah, που είναι τοποθετημένη κάτω από τη σέλα και αρκετά χαμηλά, για να έρθει το κέντρο βάρους πιο κοντά στο έδαφος. Ζυγίζει μόλις 9 κιλά, είναι αποσπώμενη και μεταφέρεται εύκολα χάρη στην πρακτική χειρολαβή που διαθέτει, για να μπορεί ο ιδιοκτήτης να τη φορτίσει σε όποιο χώρο θέλει. Βέβαια, αν το γκαράζ διαθέτει παροχή ρεύματος, δεν είναι απαραίτητη η αφαίρεσή της, αφού υπάρχει ειδική φύσα στην ποδιά του scooter. Μια πλήρης φόρτιση διαρκεί 6 ώρες και είναι αρκετή για να καλυφθεί μια απόσταση περίπου 55 χιλιομέτρων.

Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ακόμα κι εν κινήσει, ανάμεσα σε 3 modes λειτουργίας: Economy, Normal και Sport, τα οποία διαφοροποιούν την απόκριση του γκαζιού, την τελική ταχύτητα και την αυτονομία. Στο πρόγραμμα Sport, που παρέχει την πιο άμεση απόκριση, η ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 50 χιλιόμετρα την ώρα, προκειμένου το Edison να μπορεί να οδηγείται με δίπλωμα για 50άρι (ΑΜ). Στα προγράμματα Normal και Economy η τελική περιορίζεται στα 40 και 20 χιλιόμετρα αντίστοιχα.

Το ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται με ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός με 65 χιλιοστά διαδρομής και δυο αμορτισέρ πίσω, τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου σε πέντε θέσεις, ενώ δίνουν 55 χιλιοστά διαδρομή. Την ευθύνη για την επιβράδυνση του Edison έχει ένας δίσκος 180 χιλιοστών εμπρός και ένα ταμπούρο 110 χιλιοστών πίσω. Το μικρό ηλεκτρικό scooter ξεχωρίζει χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας EBS, το οποίο κάνει τον ηλεκτροκινητήρα να δουλεύει σαν γεννήτρια κατά το φρενάρισμα. Έτσι η μπαταρία φορτίζεται και  κάνει την εμφάνισή του ένα μικρό φρένο κινητήρα, που μειώνει τις αποστάσεις φρεναρίσματος. Το Edison είναι εφοδιασμένο με ζάντες 10 ιντσών που φορούν ελαστικά της CST διαστάσεων 3.00 – 10 και 100/80 – 10 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος του είναι 72 κιλά, που σημαίνει ότι είναι σημαντικά ελαφρύτερο από ένα βενζινοκίνητο scooter 50 κυβικών.

Το Edison 50 κοστίζει 1.590 ευρώ
 

 

 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δείτε και τα 133 μοντέλα της Εκθεσης

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA