Οι γραμμές του είναι απλές και καθαρές χωρίς περιττά στοιχεία εντυπωσιασμού. Στο εμπρός μέρος δεσπόζει ο ορθογώνιος παραλληλόγραμμος προβολέας, ενώ ίδιας σχεδίασης είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα που ακολουθεί τις καμπύλες της ουράς. Ο αναβάτης απολαμβάνει αρκετές λύσεις πρακτικότητας και αποθήκευσης, όπως τον χώρο κάτω από την σέλα, το επίπεδο πάτωμα και την θήκη στην ποδιά, η οποία φέρει και υποδοχή παροχής ρεύματος USB. Η απεικόνιση των απαραίτητων ενδείξεων γίνεται σε μια έγχρωμη LCD οθόνη. Ο συναγερμός, το cruise control και τα alarm ολοκληρώνουν τον στάνταρ εξοπλισμό του E2 Max.
To E2 Max κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύς 4200W, που βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένος με την δύναμη να φτάνει στον πίσω τροχό με ιμάντα. Η επιλογή τοποθέτησης του ηλεκτροκινητήρα σε εκείνο το σημείο αντί για το κέντρο του πίσω τροχού, βελτιώνει την κατανομή βάρους και τη συμπεριφορά του scooter, ενώ δημιουργεί ένα πιο οικονομικό και αποδοτικό σύνολο. Για την τροφοδοσία του κινητήρα με ρεύμα έχουν επιστρατευτεί δυο μπαταρίες 64v της Samsung με τη μια να έχει χωρητικότητα 42Ah και την άλλη 28Ah.
Οι μπαταρίες μπορούν να αφαιρεθούν, καθώς κάθε μια είναι ξεχωριστά κλειδωμένη, ή να φορτιστούν ταυτόχρονα πάνω στο scooter από τη φισα που υπάρχει κάτω από τη σέλα. Ακόμα και αν επιλέξεις να τις αφαιρέσεις για να τις πάρεις σπίτι, μπορείς πάλι να τις φορτίσεις ταυτόχρονα καθώς το scooter έρχεται με δυο φορτιστές. Για μια πλήρη φόρτιση χρειάζονται 6 με 7 ώρες. Το E2 Max διαθέτει δυο mode λειτουργίας, Smart και Sport που διαφοροποιούνται ως προς την απόκριση του γκαζιού, την τελική ταχύτητα και άρα την αυτονομία. Στην πρώτη περίπτωση η απόκριση είναι λιγότερο άμεση και η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 50 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ στο Sport το κοντέρ θα δείξει έως και 95 χιλιόμετρα με τα πραγματικά να είναι 10 λιγότερα, δηλαδή 85.
Η ραχοκοκαλιά του E2 Max είναι ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που συνεργάζεται με διπλά πίσω αμορτισέρ, που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων και τηλεσκοπικό πιρούνι τα καλάμια του οποίου προστατεύονται από φούσκες. Το σύστημα CBS σου εμπνέει εμπιστοσύνη κατά το φρενάρισμα ανεξάρτητα από τις συνθήκες του δρόμου. Για τις ανάγκες της συνδυασμένης πέδησης έχει επιστρατευτεί τριπίστονη δαγκάνα εμπρός και μονοπίστονη πίσω. Το αποτέλεσμα είναι ένα προοδευτικό φρενάρισμα που συνδυάζεται με την απαραίτητη δύναμη όταν το ζητήσεις. Οι τροχοί του είναι αλουμινίου 12 ιντσών και φορούν ελαστικά της CST διαστάσεων 100/80-12 και στους δυο άξονες.
Το Ecooter E2 Max κοστίζει 4.200 ευρώ.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Καλη ενημερωση..