Παρότι βρίσκεται σε πρωτότυπη μορφή, η σπορ μοτοσυκλέτα SFC / 4 έκανε μερικούς γύρους στο «Sydney Motorsport Park» κατά τη διάρκεια του Διεθνούς Φεστιβάλ Ταχύτητας του Σίδνεϊ –ως μέρος των εορτασμών για την ιστορία των ιταλικών αγώνων GP. Η μοτοσυκλέτα έχει κατασκευαστεί από τον Piero Laverdaκαι μια ομάδα πρώην τεχνικών, χρησιμοποιώντας ένα σωληνωτό πλαίσιο και έναν αερόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα, χωρητικότητας 688 κ.εκ. Οι λάτρεις της Laverda πιθανόν να θυμούνται κάποια ιστορικά μοντέλα της δεκαετίας του `90, όπως τα Diamante και Ghost Strike.
Σύμφωνα με τη Laverda, ο στόχος της εταιρείας είναι η αποκατάσταση της μάρκας και η δυνατότητα πώλησης μερικών μοτοσυκλετών σε σχετικά προσιτή τιμή. Επομένως, το μοντέλο SFC / 4, που εμφανίστηκε στην Αυστραλία, δε πρόκειται να παραμείνει εκθεσιακό/συλλεκτικό. Η εταιρεία σχεδιάζει να κατασκευάσει δεκάδες κομμάτια είτε με τη μορφή ολόκληρης μοτοσυκλέτας είτε με τη μορφή κιτ εξαρτημάτων.
Ο τρόπος με τον οποίο αυτό το project θα προχωρήσει, παραμένει ακόμα άγνωστος –με το εμπορικό σήμα να μην ανήκει πια στην οικογένεια Laverda. Στην πραγματικότητα, η μάρκα έχει παραμείνει αδρανής τα τελευταία 11 χρόνια, μετά την αγορά της από τον όμιλο Piaggio το 2006.
Οι ερωτήσεις που γεννώνται είναι πολλές. Θα χαρίσει η Piaggio μια περίοδο αναγέννησης στη μάρκα με το όνομα της Laverda Corse; Υπάρχει πιθανότητα να δοκιμαστεί η δημοτικότητα του σήματος με χαμηλό κόστος; Ή η Piaggio βρίσκεται σε συνομιλίες με διάφορους ενδιαφερόμενους για την αγορά της Laverda;