Δείτε ποια είναι τα μυστικά του δίκυκλου, οι δυνάμεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά που εξασφαλίζουν την ισορροπία της μοτοσυκλέτας και καθορίζουν την οδική συμπεριφορά της.
Πολλοί άνθρωποι, ακόμη και μοτοσυκλετιστές με μακρά εμπειρία χρήσης δικύκλου, αναρωτιούνται σχετικά με το "μυστήριο" της δυναμικής της μοτοσυκλέτας στον δρόμο. Πως γίνεται να ισορροπεί; Πως μπορούν δυο ελαστικά, με επιφάνεια επαφής στο οδόστρωμα της τάξης των λίγων τετραγωνικών εκατοστών, να κρατούν όρθια τη μοτοσυκλέτα και το φορτίο της;
Εκτός αυτού όμως, υπάρχουν και τα στοιχεία που συνθέτουν την γεωμετρία μιας μοτοσυκλέτας, ή όπως είναι ευρύτερα γνωστά, το "στήσιμο". Οι επιλογές του κατασκευαστή, που καθορίζουν την οδική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Τέλος λοιπόν στις απορίες! Στο συγκεκριμένο θέμα, αναλύουμε το πως στρίβει και ισορροπεί μια μοτοσυκλέτα, καθώς και τα "συστατικά" του στησίματος της και τι ρόλο παίζουν!
Αν είσαι αγωνιζόμενος ή απλά σου αρέσουν τα track days και θέλεις να βελτιώσεις τους χρόνους σου και να μάθεις τα πάντα για τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας; Η υπηρεσία μεγιστοποίησης πλαισίου CMS της MotoCertεπιτρέπει στον αναβάτη μέσα από προσομοιώσεις να δει τι επιπτώσεις θα έχουν στη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας διάφορες αλλαγές όπως η τοποθέτηση ελαστικών διαφορετικής διάστασης, η αλλαγή του μεταξονίου και της γωνίας cαster κλπ. Επίσης, παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το ίχνος, το ύψος της και άλλες παραμέτρους της γεωμετρίας της μοτοσυκλέτας. Το σύστημα της MotoCert αποθηκεύει και συγκρίνει τα αποτελέσματα πριν και μετά τις αλλαγές δίνοντας ξεκάθαρη εικόνα.
Σιγουρα δεν στριβει η μηχανη με αλλο τροπο εκτως απο το γυροσκοπικο;;
Ρωταω γιατι στα σεμιναρια οδηγησεις δειχνουν και αλλους τροπους,οπως το εξωτερικο γονατο πιεζει την μηχανη εσωτερικα και η μετακινηση του κορμου του σωματος στην εσωτερικη της στροφης.
Σιγουρα δεν στριβει η μηχανη με αλλο τροπο εκτως απο το γυροσκοπικο;; Ρωταω γιατι στα σεμιναρια οδηγησεις δειχνουν και αλλους τροπους,οπως το εξωτερικο γονατο πιεζει την μηχανη εσωτερικα και η μετακινηση του κορμου του σωματος στην εσωτερικη της στροφης.