Νομίζεις ότι η Garelli δεν βρίσκεται πια στο προσκήνιο; Μάθε τα πάντα για την ιστορία της και δες τι κάνει σήμερα.
Οι παλαιότεροι αναβάτες έχουν σίγουρα ακούσει το όνομα της Garelli, ενώ δεν αποκλείεται να ήταν και κάτοχοι μιας μοτοσυκλέτας της θρυλικής, ιταλικής εταιρείας. Πώς όμως έφτασε να μετρά πάνω από 100 χρόνια ιστορίας;
Όλα ξεκίνησαν το 1912 με 1914 όταν ο Adalberto Garelli κατασκεύασε τον πρώτο δίχρονο, δικύλινδρο κινητήρα 350 κυβικών, ο οποίος τοποθετήθηκε σε πρωτότυπη μοτοσυκλέτα. Η επιτυχία του εγχειρήματος οδήγησε στην δημιουργία της Garelli Motociclette στις 25 Οκτωβρίου του 1919 με την πρώτη μοτοσυκλέτα της να είναι 350 κυβικά και να παράγεται σε δυο εκδόσεις, την Normale da Turismo και την Raid Nord-Sud. Το επόμενο μοντέλο – ορόσημο της ιταλικής μάρκας ήταν το Mosquito, το οποίο έμεινε στην παραγωγή από το 1946 έως το 1958 και εφοδιάστηκε με δίχρονο κινητήρα 38,5 κυβικών, οποίος το 1953 δέχτηκε αύξηση κυβισμού φτάνοντας τα 48.
Η δεκαετία του `50 ήταν άκρως επιτυχημένη με το scooter Capri να φέρει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης που έγιναν τόσο δημοφιλείς οι μοτοσυκλέτες και τα scooter στην Ιταλία. Η Garelli στη συνέχεια θέλησε να προσελκύσει νεότερους αναβάτες και για να το καταφέρει έβγαλε το 1977 στην παραγωγή το Cyclone, ένα παπί με εντυπωσιακή εμφάνιση, η οποία στις αρχές της δεκαετίας του `80 έγινε ακόμα πιο ξεχωριστή χάρη στις αλουμινένιες ζάντες με τις τρεις διπλές ακτίνες.
Από το 2018 η Garelli έχει επιστρέψει στο προσκήνιο και ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, έχει στρέψει την προσοχή της στο μέλλον, δηλαδή την ηλεκτροκίνηση. Το πρώτο της ηλεκτρικό δίτροχο είναι το Ciclone, το οποίο ξεχωρίζει από ότι έχουμε δει μέχρι σήμερα, με την εμφάνισή του να ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα σε μοτοσυκλέτα και παπί. Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είναι εφοδιασμένη με ηλεκτροκινητήρα 2500 Wh της Bosch και μονάδα ελέγχου της ίδιας εταιρείας η οποία διαθέτει 3 modes λειτουργίας. To Ciclone παράγεται σε 9 συνολικά διαφορετικές εκδόσεις που για να ταιριάζει με το γούστο κάθε αναβάτη.