Guerilla 450: Το νέο ρετρό της Royal Enfield
Guerilla 450: Το νέο ρετρό της Royal Enfield
  • Guerilla 450: Το νέο ρετρό της Royal Enfield
  • Guerilla 450: Το νέο ρετρό της Royal Enfield

Guerilla 450: Το νέο ρετρό της Royal Enfield

Νέα ρετρό μοτοσυκλέτα για την Α2 κατηγορία από την Royal Enfield
Υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας “Sherpa” 452cc, με 39,5 ίππους στις 8,000 σ.α.λ.
TFT οθόνη για συνδεσιμότητα με κινητό, δικάναλο ABS και βάρος 184kg

Νέα ρετρό μοτοσυκλέτα για την Α2 κατηγορία από την Royal Enfield

Μετά τις διαφημιστικές καμπάνιες και τις διαρροές της Royal Enfield για την καινούργια μοτοσυκλέτα Guerilla 450, ήρθε η στιγμή της αποκάλυψης όλων των τεχνικών χαρακτηριστικών της. Δανειζόμενη πολλά χαρακτηριστικά από το Himalayan, η νέα ρετρό μοτοσυκλέτα της Royal Enfield έρχεται με έναν αρκετά δυνατό μονοκύλινδρο κινητήρα σε αρκετά προσιτή τιμή από ότι δείχνουν οι πρώτες τιμολογήσεις.
 

Υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας “Sherpa” 452cc, με 39,5 ίππους στις 8,000 σ.α.λ.

Η νέα Guerilla χρησιμοποιεί το χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο και τον κινητήρα Sherpa” της Himalayan. Πρόκειται για έναν υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 452cc που αποδίδει 39,5 ίππους στις 8,000 σ.α.λ. με 40 Nm στις 5,500 σ.α.λ. Το ρεζερβουάρ της έχει χωρητικότητα 11 λίτρα, αρκετά μικρότερο από αυτό της Himalayan το οποίο είναι στα 17 λίτρα. Η Guerilla επίσης αντικαθιστά το ανεστραμμένο πιρούνι της Himalayan με ένα συμβατικό, ενώ η διαδρομή πέφτει από τα 200mm μπροστά στα 140mm, και από τα 200mm πίσω στα 150mm. Επίσης, ο μπροστινός τροχός 21 ιντσών έχει αντικατασταθεί με έναν 17 ιντσών.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

TFT οθόνη για συνδεσιμότητα με κινητό, δικάναλο ABS και βάρος 184kg

Η οθόνη που υπάρχει στη νέα Royal Enfield είναι η ίδια στρογγυλή TFT τεσσάρων ιντσών που συναντάμε στην Himalayan και διαθέτει υποδοχή φόρτισης USB-C για σύνδεση με κινητό και σωστή πλοήγηση (όχι μόνο turn by turn) και δίνει πρόσβαση στον αναβάτη στα διαφορετικά οδηγικά modes. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δίσκοι, ένας 310mm μπροστά που πιέζεται από δαγκάνα δύο εμβόλων και ένας πίσω 270mm με δαγκάνα ενός εμβόλου σε συνδυασμό με δικάναλο ABS. Γεμάτη η Guerilla ζυγίζει 184 kg. Δεν είναι ακόμα γνωστό πότε θα είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά και αναμένεται να δούμε τις πρώτες δοκιμές της νέας αυτής ρετρό μοτοσυκλέτας από την Royal Enfield.